همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود SP Page Builder Pro – افزونه صفحه ساز جوملا

صفحه ساز SP Page Builder Pro را در حال حاضر میتوان برترین صفحه ساز جوملا دانست. این صفحه ساز به شما اجازه میدهد که به صورت کاملا گرافیکی و بصری و تنها با بهره گیری از رابط کاربری درگ اند دراپ، صفحاتی حرفه ای و زیبا در جوملا ایجاد کنید.

افزونه SP Page Builder Pro که در حال حاضر توسط بیش از 200 هزار نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد، افزونه ای گسترده، انعطاف پذیر و فوق العاده قدرتمند است. چه برای حرفه ای ها و چه برای افراد مبتدی و تازه کار، این افزونه میتواند به شما کمک کند که در طراحی صفحات سایت خود، قدم به دنیایی فراتر از آنچه قبلا تصورش را میکردید بگذارید.

در اس پی پیج بیلدر پرو، همه چیز به صورت زنده و آنی صورت میگیرد. بنابراین همه چیز را میتوانید دقیقا تحت نظر داشته و صفحات خود را با بیشترین جزئیات، دقیقا مطابق میل خود طراحی کنید. SP Page Builder Pro برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و به گفته طراح آن یعنی سایت joomshaper این صفحه ساز جوملا با هر قالب، فریم ورک و اکستنشنی در جوملا سازگار است. بنابراین استفاده از SP Page Builder Pro را میتوانید همین حالا و بدون درنگ آغاز کنید.

برای استفاده از این افزونه برگه ساز حرفه ای، نیازی به هیچ نوع مهارت کدنویسی نخواهید داشت. همه چیز به صورت بصری و تنها با بهره گیری از ماوس و رابط کاربری قابل درک و کاربر پسند این افزونه امکان پذیر خواهد بود. در ادامه به معرفی برخی امکانات این افزونه که آن را از دیگر افزونه های موجود در این زمینه متمایز میکند خواهیم پرداخت.

برخی امکانات افزونه صفحه ساز SP Page Builder Pro برای جوملا

طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل

افزونه صفحه ساز ریسپانسیو جوملا SP Page Builder Pro

هر صفحه یا محتوایی که با اس پی پیج بیلدر ایجاد کنید، به طور کامل ریسپانسیو و واکنش گرا بوده و با دیوایس های موبایل نیز سازگار خواهد بود. بنابراین با بهره گیری از این صفحه ساز، نیازی نیست که برای محتوای خود به صورت جداگانه استایل های مخصوص واکنش گرایی ایجاد کنید چرا که همه عناصر موجود در این پیج بیلدر از این قابلیت برخوردار هستند.

امکان ایجاد ستونبندی ها و ساختار های پیچیده

ایجاد ستون ها و ساختار های پیچیده اچ تی ام ال بدون نیاز به کدنویسی در SP Page Builder Pro

دیگر هیچ سدی برای خلاقیت شما وجود ندارد. پتانسیل نهفته در SP Page Builder Pro واقعا بی نهایت است. شما میتوانید هر طرح بندی که مد نظر داشته باشید را به سادگی به سایت خود اضافه کنید. ردیف ها، ستون ها و انواع افزودنی ها دقیقا با شکل دلخواه شما قابل افزودن به صفحات سایت شما و نمایش به کاربران شما هستند.

ایجاد ردیف های تو در تو بدون محدودیت

ردیف های تو در تو در SP Page Builder Pro

با استفاده امکانات صفحه ساز SP میتوانید ردیف های دلخواه را به صورت تو در تو یا اصطلاحا nested درون یکدیگر یا حتی درون هر یک از ستون های دلخواهتان قرار دهید. همانطور که مشخص است با استفاده از این امکان میتوان layout های خلق کرد که از لحاظ ساختاری واقعا پیچیده هستند. این در حالی است که برای انجام این کار نیاز به حتی یک خط کدنویسی نیز نخواهید داشت.

امکان تکثیر عناصر با یک کلیک

کپی گرفتن و تکثیر عناصر در صفحه ساز SP Page Builder Pro

هر یک از عناصر دلخواه خود را میتوانید پس از ایجاد به سادگی تکثیر کنید. عناصر موجود در هر صفحه اعم از ردیف ها، ستون ها و افزودنی ها همه قابلیت کپی شدن و تغییر مکان به موقعیت های دلخواه را در اختیار شما قرار میدهند.

امکان فعال/غیر فعال کردن ردیف ها/ستونها/افزودنی ها

غیر فعال کردن بخش های مختلف در SP Page Builder Pro

یکی از امکانات جالب افزونه SP Page Builder Pro امکان غیر فعال کردن عناصر دلخواه در یک برگه است. فرض کنید که مایلید یکی از بخش های صفحه برای کاربران به نمایش در نیاید ولی در عین حال نمیخواهید این بخش را به طور کامل از صفحه حذف کنید. مثلا شاید طراحی یک از بخش های صفحه شما کامل نیست و نیاز به تغییراتی دارد. در این حالت کافی است بخش مورد نظر را تا هر زمان که میخواهید به صورت غیر فعال نگه دارید. سپس هر وقت آماده نمایش آن بخش بودید، میتوانید به سادگی مجددا آن را جهت نمایش فعال نماید.

انجام Undo و Redo

امکان جلو و عقب رفتن در تغییرات (undo و redo کردن) در این افزونه بدون محدودیت امکان پذیر است. مثلا اگر تغییری ایجاد کرده اید که باب میل شما نیست، اصلا نیازی نیست نگران این موضوع باشید، چرا که در زمان ویرایش صفحه امکان بازگردانی تغییر انجام شده به حالت قبل، بدون محدودیت برای شما میسر خواهد بود.

کنترل فواصل افقی

فواصل افقی بین ستون ها را که با نام gutter نیز شناخته میشود دقیقا به میل شما قابل کنترل هستند. این افزونه حتی به شما اجازه میدهد که در صورت تمایل این فواصل را به طور کامل حذف کنید. به طور کلی میتوانید با تنظیم فاصله افقی بین ستون ها، نمای دلخواه خود را برای بهره گیری در سایت خلق نمایید.

پشتیبانی از زبانهای راست به چپ RTL

rtl badge

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در مورد این افزونه این است که اولا با سایت های چندزبانه تطابق کامل دارد و دوما از زبانهای راست به چپ (RTL) به خوبی پشتیبانی میکند. بنابراین در صورتی که مایلید در سایت های فارسی زبان از این افزونه بهره بگیرید نیز به گفته طراح افزونه هیچ مشکلی جهت نمایش زبان فارسی از راست به چپ نخواهید داشت.

سیستم مدیریت رسانه حرفه ای

سیستم مدیریت رسانه حرفه ای در افزونه صفحه ساز SP Page Builder Pro

این برگه ساز از نسخه 2 به یک media manager جدید و زیبا بهره مند شده است. در صورت استفاده از این کتابخانه پرونده های رسانه ای درخواهید یافت که این رابط کاربری چقدر سریع و کاربر پسند است. این سیستم از انواع مختلف فایل همچون تصاویر، ویدئوها، اسناد و آرشیو ها به طور کامل پشتیبانی میکند و میتواند روند انجام کارهای شما را در توسعه سایتتان بهبود ببخشد.

امکان درون ریزی و برون ریزی صفحات

از امکانات دیگری که در این کامپوننت جوملا در اختیار شما قرار میگیرد، امکان ایمپورت و اکسپورت صفحات است. با استفاده از این امکان شما میتوانید صفحه ای را که ایجاد کرده اید برون ریزی کرده و بعدا آن را مجددا درون ریزی نموده و به ساختار آن دسترسی کامل داشته باشید. به این صورت میتوانید برگه های مورد نیاز خود را از پیش آماده کنید و از آنها در ایجاد سایت های جدید در کوتاه ترین زمان کمک بگیرید.

استفاده از CSS سفارشی

استفاده از استایل های سفارشی در SP Page Builder Pro

همانطور که گفتیم، این افزونه هم برای تازه کارها و هم برای حرفه ای ها، هر دو به یک اندازه ارزشمند است. این مسئله به این دلیل است که هرچند برای استفاده از آن نیازی به هیچ نوع کدنویسی نخواهید داشت ولی اگر حرفه ای باشید و دلتان بخواهد که کنترل همه چیر را بدست بگیرید هم این امکان برای شما میسر است. شما میتوانید استایل های دلخواه خود را به صفحات خود اضافه کرده و از css سفارشی در آنها بهره بگیرید.

ایجاد مقالات حرفه ای در جوملا

پیج بیلدر SP نسخه حرفه ای از مقالات جوملا نیز پشتیبانی میکند. بنابراین شما میتوانید از این افزونه در مقالات و مطالب جوملا نیز استفاده نموده و مقالاتی بسیار زیبا و جذاب خلق کنید. همانطور که مشاهده میکنید، امکانات این افزونه فقط به ایجاد صفحات محدود نمیشود.

پشتیبانی از ACL

با توجه به اینکه این برگه ساز حرفه ای ACL یا همان لیست کنترل دسترسی پشتیبانی میکند، بنابراین شما این امکان را دارید که تعیین کنید دقیقا چه افرادی حق دسترسی به برگه هایی که ایجاد کرده اید را دارند و به این شکل برگه های مورد نظر را تنها در اختیار افراد خاصی که مد نظرتان هستند قرار دهید.

ویرایشگر حرفه ای JCE

پشتیبانی SP Page Builder Pro از ویرایشگر jce

اس پی پیج بیلدر از ویرایشگر دیداری JCE جهت درج محتوا بهره میگیرد. این امکان که توسط کاربران زیادی از جوم شیپر درخواست شده بود، به شما اجازه میدهد که در صورت تمایل بجای TinyMCE از JCE بهره گرفته و از امکانات جالب و رابط کاربری گسترده آن لذت ببرید.

ماژول صفحه ساز

شما میتوانید افزودنی های مختلف مثل تب ها، آکوردئون ها و … را در هر موقعیتی که امکان قرار دهی ماژولهای جوملا میسر باشد، مورد استفاده قرار دهید. بنابراین بدون نیاز به کدنویسی میتوانید در سایت خود به ماژول های حرفه ای و زیبا دسترسی داشته باشید.

اطلاعات Open Graph

اطلاعات اپن گراف نقش ویژه ای در نحوه نمایان شدن سایت شما در شبکه های اجتماعی دارند. مثلا فیسبوک، عنوان لینک، توضیح و تصویر بندانگشتی یک آدرس را از اطلاعات اپن گراف میخواند. sp page builder از این امکان پشتیبانی کرده و به شما اجازه میدهد که اطلاعات مورد نیاز خود را برای درج در اپن گراف ارائه دهید تا در سایت شما مورد استفاده قرار بگیرند.

ایجاد آیتم های K2 به صورت بصری

علاوه بر پشتیبانی از مقالات استاندارد جوملا، این افزونه از آیتم های K2 نیز پشتیبانی میکند. بنابراین شما میتوانید حتی در آیتم های ایجاد شده توسط افزونه k2 نیز از امکانات این صفحه ساز بهره مند شوید.

افزایش فروش محصولات

اگر فروشگاه اینترنتی خود را با J2Store راه اندازی کرده باشید این امکان را دارید که با استفاده از امکانات ارائه شده در صفحه ساز گرافیکی sp page builder محصولات خود را زیبا تر از پیش نموده و به این شکل علاوه بر زیباسازی سایت خود، حتی به تعداد فروشهای خود  نیز بیافزایید. چرا که طبعا یک محصول زیبا قادر خواهد بود نظر مشتریان را جلب کرده و به همین ترتیب موجبات افزایش فروش و افزایش سود را برای فروشگاه شما فراهم نماید.

جمع بندی پایانی …

افزونه صفحه ساز حرفه ای SP Page Builder Pro برای جوملا شامل عناصر متنوعی است. به کار گیری این عناصر در کنار امکانات جالبی که در بالا برای شما شرح دادیم، میتواند به شما کمک کند که وبسایت خود را تبدیل به یک وبسایت کاملا حرفه ای و جذاب کنید. استفاده از این افزونه ارزشمند را به همه اشخاصی که سایتشان را با استفاده از جوملا راه اندازی کرده اند توصیه میکنیم. افزونه SP Page Builder Pro را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

امتیاز: 4.8/5 از 22 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!