همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Madara برای وردپرس

با قالب Madara برای اولین بار در وردپرس، می توانید یک تم مانگا با تمام ویژگی های کامل سایت مورد نیاز خود در اختیار داشته باشید. این قالب نه تنها ظاهر مدرن و زیبا، بلکه ویژگی های قوی و گسترده کاملاً مفیدی را در اختیار شما قرار میدهد.

این تم مانگا خیره کننده توسط Mangabooth، طراح مشهور تم های ممتاز و توسعه دهنده پیشرو وردپرس ایجاد شده است. این شرکت نه تنها باکیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه می کند، بلکه بهترین قیمت را نیز برای رفع نیازهای کاربران مختلف ارائه می دهد. در این محصول، کاربران با خاص‌ترین و برجسته‌ترین تم مانگا برای اولین بار در بازار تم های وردپرس، کاملاً شگفت‌زده و راضی خواهند شد. این تم مانگا ریسپانسیو و قدرتمند دارای تمام ویژگی های اصلی و گسترده برای کاربران است. اگر راه حلی برای ساخت سایت های جذاب مانگا نیاز دارید، این قالب انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

دانلود قالب Madara برای وردپرس
مادارا قالب سایت انیمه و مانگا وردپرس Responsive and modern WordPress theme for manga sites

محصول مرتبط: دانلود افزونه Ultimate Web Novel and Manga Scraper

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!