همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Flexible Checkout Fields PRO WooCommerce برای وردپرس

افزونه Flexible Checkout Fields PRO برای ووکامرس، ارائه شده از سوی وب‌سایت wpdesk.net، یک ابزار منحصر به فرد است که به فروشندگان اینترنتی این امکان را می‌دهد که فیلدهای خرید را در صفحه تسویه حساب فروشگاه آنلاین ووکامرس به دلخواه خود سفارشی کنند.

از طریق این افزونه، فروشندگان می‌توانند فیلدهای جدیدی مانند جعبه‌متن، چک باکس، منوی کشویی و… به فرم خرید اضافه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از مشتریان جمع‌آوری کنند.

این افزونه از امکانات ویژه‌ای برخوردار است که باعث می‌شود فروشندگان به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عالی، فیلدهای خرید را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنند. با این افزونه، فروشندگان می‌توانند تجربه خرید منحصر به فردی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و فرایند خرید را برای هر دسته محصول یا خریدار بهینه کنند، که این امر می‌تواند به افزایش فروش و رضایت مشتریان منجر شود.

دانلود افزونه Flexible Checkout Fields PRO WooCommerce برای وردپرس
فلکسیبل چک آوت فیلدز پرو برای ووکامرس / افزونه ویرایش، افزودن و مخفی کردن فیلد های دلخواه در فرم تسویه حساب ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!