همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Konstruk راستچین برای وردپرس

قالب Konstruk برای وردپرس یک تم تجاری حرفه ای برای ساخت وب سایت برای یک شرکت یا فرد در شرکت مرتبط با ساخت و ساز است. این تم با امکان پیاده سازی طرح های متنوع صفحه اصلی با کیفیت بالا و بسیاری از صفحات داخلی عالی داخلی مانند صفحات خدمات، صفحات پروژه ها، صفحات تیم، صفحات توصیفات، طرح بندی های وبلاگ متعدد و غیره ارائه می شود.

این قالب برای انواع وبسایت با موضوع ساختمان، ساخت و ساز، کناف و سقف، صنعتی، نوسازی، لوله کشی، معماری، کسب و کار، شرکت، خدمات برق، مهندسی، طراحی داخلی، عایق کاری، ایزوگام، تعمیر و نگهداری، نقاشی، پروژه ریزی و غیره برای نشان دادن خدمات، پروژه ها / نمونه کارها و سایر اطلاعات خود به مشتریان شما انتخابی مناسب خواهد بود.

با استفاده از این موضوع هر کسی می تواند وب سایت خود را بسازد “بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی”. هر کسی می تواند رنگ سایت / تنظیمات دیگر را از تنظیمات طرح زمینه تغییر دهد.

همچنین این تم دارای قابلیت استفاده از افزونه تجاری روولوشن اسلایدر است، به همین دلیل است که هر کسی می تواند به راحتی اسلایدرهای شگفت انگیز با جلوه های متحرک ایجاد کند. کانستراکت کاملا ریسپانسیو است و به همین دلیل است که به خوبی روی همه دستگاه های هوشمند (تلفن های هوشمند، تبلت، رایانه های شخصی و دسکتاپ) کار می کند.

در طراحی این قالب از المنتور بهره گیری شده است. زمان آن فرا رسیده است که با یک صفحه ساز زنده، بدون محدودیت در طراحی، سایت خود را بسازید.

دانلود قالب Konstruk برای وردپرس + راستچین
کانستراکت قالب سایت ساختمانی، امور راه و ساختمان، سازه و عمران و شهرسازی وردپرس Construction WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!