همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب HTML نمونه کار Collax

قالب Collax یک تمپلیت با طراحی خلاقانه و متناسب مد روز HTML5 است. این الگو دارای انواع طرح های صفحه اصلی از پیش ساخته با کیفیت بالا و بسیاری از صفحات داخلی کاربردی مانند صفحات خدمات، صفحات نمونه کارها، صفحات معرفی اعضای تیم، صفحات توصیفات، طرح بندی متعدد برای وبلاگ و موارد دیگر است.

این تمپلیت اچ تی ام ال برای انواع شرکت ها و آژانسهای خلاق، طراحان، فریلنسرها، توسعه دهندگان، خدمات تجارت الکترونیک، خدمات طراحی وب، توسعه اپلیکیشن و نرم افزار، انواع مشاغل و خدمات، بازاریابی، نمونه کار ساخت و ساز، سایت آتلیه عکاسی، معماری، معرفی رویدادها، هنرمندان و برای هر نوع وب سایت تجاری یا شخصی دیگری مورد استفاده قرار گیرد

برای اطمینان از مطابقت با الزامات مورد نیاز شما، این الگوی HTML با انواع دیوایس ها تست شده تا اطمینان حاصل شود کاربران شما با انواع دستگاه ها قادر به بازدید و مشاهده سایت شما خواهند بود.

دانلود قالب HTML نمونه کار Collax
کولکس / کولاکس / کلکس قالب اچ تی ام ال سایت پورتفولیو Creative Agency And Portfolio HTML5 Template

امتیاز: 4.5/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!