همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Crocal برای وردپرس

قالب Crocal یک قالب وردپرس فوق العاده کاربرپسند و در عین حال قدرتمند است. فلسفه آن، در قسمت پشتی و همچنین در قسمت جلویی، به کاربران اجازه می‌دهد تا سایت‌هایی را طراحی کنند که به به چیزی بیش از شگفت انگیز منجر شود. انبوهی از گزینه های ارائه شده به شما این امکان را می دهد که هر نوع وب سایتی را طراحی کنید، خواه یک هدف کلی باشد یا خاص، شرکت ها، فروشگاه های الکترونیکی، آژانس ها، فریلنسرها، طراحان، وبلاگ نویسان یا هر کدام که نیاز دارید.

فقط وب سایت ایده آل خود را تصور کنید و کروکال این کار را برای شما انجام خواهد داد. چه یک کاربر ساده یا یک کاربر پیشرفته باشید، نتیجه شما بدون زحمت و در کمترین زمان به دست خواهد آمد.

ترکیب هماهنگ انعطاف‌پذیری، سفارشی‌سازی و سادگی، این قالب وردپرس چند منظوره با بارگذاری سریع، مدرن و پاسخگو در این قالب گردآوری شده. امکانات بی‌پایان و گزینه‌های تم شگفت‌انگیز برای تأثیرگذاری بر ویژگی‌های اصلی همراه با پیشرفته‌ترین سیستم‌های شبکه در بازار در اختیار شما قرار گرفته. بیش از 50 عنصر دست ساز ایجاد شده با فناوری های پیشرفته می توانند تجربه ای عالی را برای هر هدفی تضمین کنند.

دانلود قالب Crocal برای وردپرس
کروکال قالب ریسپانسیو چندمنظوره وردپرس Responsive Multi-Purpose WordPress Theme

امتیاز: 5.0/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!