همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Alessa قالب نمونه کار خلاقانه وردپرس

قالب Alessa یک پوسته چند منظوره وردپرس زیبا با طراحی تیره برای ایجاد و به نمایش گذاشتن نمونه کارها به صورت دیجیتال است. این تم برای نمایش کار شما در زمینه های خلاقانه مختلف، هم برای شرکت هایی مانند آژانس های دیجیتال و هم برای افراد، مانند عکاسان، طراحان، توسعه دهندگان بازی های مستقل، فیلمبرداران، هنرمندان و سایر افراد خلاق مناسب است.

با استفاده از تم السا شما می‌توانید از میان طرح‌بندی اصلی و گالری‌های مختلف آن‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. بسته به آنچه که می خواهید در نمونه کار خود نشان دهید، می توانید ابزارهایی را برای ایجاد گالری های متناسب با تمام نیازهای خود بیابید. اکثر موارد در این صفحه ساز المنتور استفاده می کنند، بنابراین می توانید بیشتر موارد را از هر چه که نیاز دارید و هر طور که دوست دارید ترکیب کنید.

این تم از پلاگین اختصاصی Shadow Core برای گسترش ویژگی های Elementor استفاده می کند. با استفاده از این افزونه، ده ها ویجت اضافی برای المنتور دریافت خواهید کرد. این ویجت‌های فوق‌العاده این تم را واقعاً چند منظوره می‌سازند و به شما کمک می‌کنند تا انواع مختلف گالری‌ها و همچنین بسیاری از ویژگی‌های عالی دیگر را در صفحات خود ایجاد کنید.

دانلود قالب Alessa برای وردپرس
السا قالب نمونه کار پریمیوم چندمنظوره وردپرس Multipurpose WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!