همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب کشاورزی و محصولات ارگانیک Agruco برای جوملا

قالب Agruco یک قالب جوملا قابل انعطاف و قابل توسعه است که برای امور کشاورزی طراحی شده است. اگر به دنبال راه حلی کامل برای ارتقای تجارت کشاورزی خود هستید، نباید آن را از دست بدهید. اگروکو با کدنویسی دقیق و طراحی زیبا به شما کمک می کند تا به راحتی یک حضور آنلاین تماشایی ایجاد کنید.

این قالب شامل تمام ویژگی های لازم Layout Builder آماده است. بنابراین می توانید قالب طرح بندی سفارشی خود را بدون دانش کدنویسی ایجاد کنید. این محصول شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید: صفحات اصلی با طراحی حرفه ای، انیمیشن های شگفت انگیز، هدر و سربرگ های خلاقانه، سازنده طرح بندی، چارچوب Astroid، نمونه کارها TZ، SP Page Builder و Hikashop.

این تم با صفحه ساز نام آشنای SP Page Builder سازگار است. اس پی پیج بیلدر یک ابزار قوی و با کاربرد ساده برای استفاده از صفحه ساز درگ اند دراپ با قابلیت کشیدن و رها کردن است که به شما کمک می کند تا هر طرح بندی را که می توانید تصور کنید سریع و آسان ایجاد کنید. بدون نیاز به مهارت کدنویسی میتوانید از این محصول بهره بگیرید! در نهایت این قالب دارای قابلیت ترجمه بوده و همچنین از استایل های راست به چپ نیز پشتیبانی میکند.

دانلود قالب کشاورزی و محصولات ارگانیک Agruco برای جوملا
اگروکو تمپلیت پرورش مواد غذایی و محصولات ارگانیک، باغداری و کشاورزی برای جوملا Agriculture & Organic Food Joomla 4 Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!