همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب چندمنظوره TheFox برای وردپرس

قالب وردپرس TheFox از قالب های چندمنظوره بسیار معروف و با کیفیت به شمار میرود که تا امروز بیش از 6000 بار در سایت تم فارست به فروش رسیده و توانسته امتیازی معادل 5 ستاره از خریداران خود دریافت کند. این قالب به راحتی میتواند از پس نیازهای بازه ی وسیعی از انواع سایت ها بر بیاید. بنابراین با قالب TheFox بدون هیچ محدودیتی، قادر به راه اندازی سایت مورد نظرتان با موضوع دلخواه خود خواهید بود. از سایت های خلاقانه و تک صفحه گرفته، تا سایت معرفی اپلیکیشن ها، سایت مجله جبری، سایت های شرکتی و تجاری، انواع سایت های شخصی، مد، معرفی پروژه ها و حتی سایت های فروشگاهی، همه و همه میتوانند از قالب وردپرسی فاکس نهایت بهره را برده و با آن سایت هایی منحصر به فرد راه اندازی کنند.

قالب چندمنظوره وردپرس - فاکس

قالب TheFox دارای امکاناتی بسیار گسترده است و به نقل از طراح آن، میتوان از این قالب با عنوان باهوش ترین قالب وبسایت تم فارست یاد کرد. خوب بدیهی است که اگر این قالب را باهوش بخوانیم، آنوقت اشخاصی هم که آن را برای سایتشان انتخاب میکنند، بدون شک انتخاب هوشمندانه ای انجام داده اند. انتخابی که بعدا ها در چشم کاربران سایت، به زیبایی جلوه گر خواهد شد و تجربه ی کاربری شیرینی را با امکاناتی منحصر به فرد و چشم نواز در اختیار کاربران سایت قرار خواهد داد. بدون مقدمه چینی بیشتر، به سراغ شرح مختصر امکانات بخش های مختلف قالب وردپرسی TheFox میرویم تا با این قالب آشنایی بیشتری پیدا کنید.

واکنشگرایی - پیج بیلدر - پنل ادمین قالب thefox

قالب وردپرس فاکس، کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو است. یعنی بخش های مختلف این قالب، از اجزای کوچک آن گرفته تا اسلایدر هایی که در آن به کار گرفته شده اند، میتوانند خود را با اندازه صفحه کاربر تطابق داده و بر اساس اندازه ی دیوایس، شرایط و موقعیت خود را با دیوایس مورد بحث، سازگار کنند.
TheFox برای ایجاد و مدیریت صفحه هایش از صفحه ساز معروف Visual Composer استفاده میکند که جهت سازگاری بیشتر، این افزونه را با قالب، به طور کامل هماهنگ کرده است. با تغییرات صورت گرفته، کاربران به بیش از 40 ماژول اختصاصی دسترسی دارند که میتوانند با استفاده از این امکانات و تنها با کمک درگ اند دراپ، صفحاتی بسیار حرفه ای و زیبا خلق کنند.
پنل مدیریتی قالب TheFox نیز بدون شک از نقاط قوت این قالب به حساب میرود که با ارائه تنظیمات بسیار گسترده به کاربر اجازه میدهد که با چند کلیک و بی نیاز از کد نویسی، تغییرات و تنظیمات لازم را بر روی قالب اعمال کند.

تنظیمات نوشته ها و برگه ها - تنوع در امکانات - واکنشگرایی قالب the fox

نوشته ها و برگه ها نیز در این قالب دارای تنظیمات منحصر به فرد خود هستند. محتوای همه برگه ها و نوشته ها به طور کامل قابل سفارشی سازی است و حتی امکان تغییر رنگ پس زمینه، مدیریت قالب و سایدبار ها نیز در اختیار کاربران قرار میگیرد.
با بازه وسیعی از تنظیمات مختلف که در بخش های مختلف این قالب در اختیار شما قرار میگیرد، میتوانید مطمئن باشید که اگر کمی خلاقانه عمل کنید، وبسایت شما از هر سایت دیگری که از این قالب استفاده کرده باشد کاملا متفاوت خواهد بود.
قالب TheFox به صورت سازگار با صفحات رتینا طراحی شده. این مسئله به این مفهوم است که عناصری که به صورت پیشفرض در قالب استفاده شده اند، دارای رزولوشن بالا جهت نمایش مناسب در صفحات دارای وضوح بالاتر هستند و اگر شما هم در محتوای خود از تصاویر مناسب بهره ببرید، میتوانید مطمئن باشید که کاربران این نوع دیوایس ها، تجربه ی دلنشینی از مراجعه به سایت شما خواهند داشت و به هیچ عنوان چیزی را به صورت پیکسل پیکسل مشاهده نخواهند کرد.

shortcode generator - راه اندازی آسان - مگا منو قالب thefox

در قالب فاکس امکان استفاده از کد های کوتاه برای مقاصد مختلف نیز به ساده ترین صورت از راه تولید کننده ی کد های کوتاه برای شما فراهم شده که شما را در این زمینه نیز از کد نویسی های پیچیده، کاملا بی نیاز میکند.
همچنین راه اندازی و تنظیمات اولیه ی قالب نیز بسیار آسان بوده و با صرف زمانی کوتاه و با بهره گیری از فایل های دموی ارائه شده به همراه قالب، به سادگی قادر خواهید بود کار خود را شروع کرده و همه چیز را به راه بیاندازید.
اگر از طرفداران مگا منوها باشید، باز هم یک خبر خوب برای شما داریم و آن هم این است که قالب TheFox به زیبایی از امکان استفاده از این نوع منو ها نیز پشتیبانی میکند. بنابراین مجبور نخواهید بود در سایتتان از منوهای ساده و تکراری قدیمی استفاده کنید و با بهره گیری از مگامنو ها، میتوانید سایتتان را یک قدم به زیباتر شدن نزدیک تر کنید.

پس زمینه سایت - ووکامرس - انیمیشن CSS3

پس زمینه ها در این قالب، توسط شما قابل سفارشی سازی هستند. شما میتوانید تصاویر، رنگ ها یا الگوی های دلخواه خود را به عنوان پس زمینه بخش های مختلف سایت قرار دهید. حتی امکان استفاده از افکت پارالاکس یا پس زمینه های ویدئویی نیز برای شما در قالب میسر شده است.
با انیمیشن های چشم نواز و دلنشین CSS3 نیز میتوانید چشمان بازدیدکنندگان سایتتان را خیره کرده و نظر آنها را به بخش های دلخواه خود، کاملا جلب کنید. با استفاده از این انیمیشن ها میتوانید کاری کنید که ریز ترین نکات نیز مورد توجه بازدیدکنندگان شما قرار بگیرد.
نیاز به فروشگاه اینترنتی دارید؟ برای این یکی هم هیچ مشکلی نیست. قالب چندمنظوره TheFox با افزونه ووکامرس نیز هماهنگ بوده و از همین طریق به شما اجازه ی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی همه فن حریف را نیز میدهد.

سفارشی سازی رنگ قالب - هدر و فوتر - قالب فاکس وردپرس

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، در این قالب تنظیمات بخش های مختلف کاملا تحت اختیار و فرمان شماست. شما میتوانید رنگ های استفاده شده در سایت خود را کاملا سفارشی کنید و یا از پوسته های از پیش تعریف شده در سایت بهره ببرید.
همچنین میتوانید نما و ویژگی های سربرگ و فوتر سایت را به طور کامل تحت کنترل داشته باشید و آنها را دقیقا مطابق با سلیقه ی خود طراحی کنید.

ساختن اسلایدشو - استفاده از آیکن فونت قالب thefox

اسلایدر ها این روزها، طرفداران زیادی دارند. فاکس در این بخش هم هیچ کم و کاستی نداشته و برای ایجاد اسلایدرهایش از دو افزونه ی پریمیوم و نام آشنای Revolution Slider و Layer Slider استفاده میکند. اگر با این دو افزونه آشنا باشید حتما با امکانات بی نهایت آنها و گستردگی آنچه میتوان با این دو افزونه به آن دست یافت، کاملا آشنا هستید. بنابراین با قالب TheFox اسلایدشو هایی بسیار حرفه ای در انتظار شما نشسته اند. آیتم محبوب دیگر این روزها، آیکن فونت ها هستند. همان آیکن هایی را میگوییم که بجای درج تصویر، جهت نمایش، آنها را تایپ میکنیم. در این قالب با حدودا 10 هزار آیکن با کیفیت نمایش رتینا روبرو هستیم که در نوع خود واقعا بی نظیر است.

درج فرم تماس با contact form 7 - سایت چندزبانه - حالت باکس دار و عریض در قالب فاکس

TheFox را میتوانید جهت نمایش در دو حالت عریض یا باکس دار نیز تنظیم کرده و به این شکل، کاری کنید که نمای آن کاملا منحصر به فرد شود.
اگر هم قبلا برای درج فرم تماس در سایت وردپرسی خود، دچار مشکل و سردرگمی بودید، اینجا دیگر هسچ مشکلی نیست. ان قالب با بهره گیری از افزونه نام آشنای Contact Form 7 و از طریق ویژوال کامپوزر، امکان ایجاد و درج انواع فرم تماس را برای شما فراهم میکند.
این قالب جهت سادگی بیشتر در ترجمه و امکان استفاده از آن در سایت های چندزبانه، با افزونه WPML نیز به طور کامل سازگار است.

rtl badge

راستی تا یادمان نرفته به این نکته هم اشاره کنیم که این قالب دارای استایل های RTL – راست به چپ بوده و به همین جهت امکان استفاده از آن برای زبان فارسی نیز میسر است.

بهینه برای موتورهای جستجو - تنظیمات متنوع بلاگ - صفحه اکانت کاربری - قالب چندمنظوره thefox

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، این قالب یک قالب کاملا چندمنظوره است. بنابراین برای ایجاد یک بلاگ بسیار زیبا نیز امکانات گسترده ای به همراه حالت های نمایش گوناگون در اختیار شما قرار میدهد. شما حتی امکان درج پورتفولیوی خود را نیز در سایت راه اندازی شده با این قالب خواهید داشت تا به این صورت بتوانید افراد مختلف را با سوابق کاری و پروژه های خود آشنا کرده و بیزینس خود را رونق ببخشید.
بدون شک این همه دلیل برای انتخاب این قالب کاملا کافی است ولی اجازه بدهید در آخر به سازگاری این قالب با استاندارد های بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) نیز اشاره کنیم. کدنویسی این قالب با در نظر گرفتن استاندارد های سئو انجام شده که میتواند به بهتر ایندکس شدن محتوای سایت در موتور های جستجو کمک کند.

قالب TheFox را همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات آن لذت ببرید.

امتیاز: 4.7/5 از 23 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!