همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب چندمنظوره Essentials برای وردپرس

دانلود قالب چندمنظوره Essentials برای وردپرس از معدود قالب هایی است که هم با صفحه ساز دابلیو پی بیکری و هم با المنتور به طور کامل سازگاری دارد. این قالب با ارائه بیش از پانصد تمپلیت، بیش از 70 عنصر ساختاری متنوع، انواع طرح ها و آپشن های گوناگون، یکی از بهترین انتخاب ها در طراحی سایت های وردپرسی به شمار میرود.

قالب اسنشیالز با طراحی خلاقانه، کدنویسی مرتب و در عین حال دیزاینی ساده امکان طراحی یک سایت کاملا منحصر به فرد را برای شما فراهم خواهد کرد. شما قادر خواهید بود بخش های متنوع سایت از جمله سربرگ و فوتر سایتتان را دقیقا مطابق میل و سلیقه خود طراحی کنید و شکل و شمایل سایتتان را تا حد امکان دقیقا به آنچه مد نظر شماست نزدیک نمایید.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون سازگاری با ووکامرس و امکان راه اندازی سایت های فروشگاهی، امکان استفاده از پلاگین های پریمیوم طراحی اسلایدر از جمله مستر اسلایدر و روولوشن اسلایدر، پشتیبانی از پاپ آپ ساز گرافیکی، دارا بودن particles builder، پشتیبانی از منوی چسبنده، امکان استفاده از مگامنوهای حرفه ای، سازگاری با افزونه WPML و Polylang جهت راه اندازی سایت های چند زبانه، امکان نمایش هشدار کوکی، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، امکان درج انواع پورتفولیو و طراحی کاملا واکنش گرا اشاره کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 39 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!