همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Master Slider برای وردپرس – اسلایدر لمسی

افزونه Master Slider افزونه ای بسیار حرفه ای و قدرتمند برای ایجاد انواع اسلایدر های سازگار با صفحات لمسی (تاچ) است. البته باید در مورد مستراسلایدر به این نکته توجه داشت که منظور ما از سازگاری با تاچ این نیست که اسلایدر های این افزونه را فقط باید در دیوایس های دارای صفحات لمسی به کار گرفت. بلکه منظور این است که اسلایدشو های ساخته شده با افزونه مستر اسلایدر، نه تنها در مرورگرهای مختلف و در سیستم های دسکتاپ به شکلی عالی کار میکنند، بلکه در دیوایس هایی که از حرکات و فرمان های لمسی (swipe) استفاده میکنند نیز به بهترین شکل عمل کرده و پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. بنابراین با به کار گیری این افزونه میتوانید رضایت بازه ی وسیعی از کاربران را بر روی پلتفرم ها و دیوایس های مختلف کسب کرده و موجب محبوبیت بیشتر وبسایت خود شوید.

افزونه Master Slider برای وردپرس به طور کامل واکنشگرا بوده و میتواند خود را با اندازه های مختلف صفحه نمایش دیوایس کاربران تطابق دهد. با این افزونه شما میتوانید از منابع مختلف از تصاویر ساده گرفته تا محتوای پیچیده شامل انواع محتوای HTML، ویدئوها و … را در لایه های اسلایدر خود قرار داده و در معرض دید کاربران قرار دهید.

farsi badge

برای استفاده ی آسان شما از این افزونه کاربردی، مسترکد آن را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده تا بتوانید به سرعت با آن مشغول به کار شده و اسلایدرهای زیبایی را به سایتتان اضافه کنید.

این افزونه تا امروز توانسته رتبه ی محبوبترین و پر فروش ترین افزونه اسلایدر تاچ را در وبسایت Code canyon کسب کرده و بیش از 13 هزار نسخه را به فروش برساند. به گفته ی تولید کنندگان افزونه، 96 درصد مشتریان آنها از این محصول رضایت کامل دارند که این آمار بدون شک واقعا قابل توجه است. بدون مقدمه چینی بیشتر، به سراغ اصل ماجرا و معرفی بخش های مختلف مستر اسلایدر میرویم. با ما همراه باشید.

واکنشگرایی افزونه Master slider برای وردپرسواکنش گرایی کامل

Master Slider به گونه ای طراحی شده که در حالت پیشفرض و بدون نیاز به اعمال تنظیمات عجیب و غریب، کاملا واکنش گرا باشد. بنابراین استفاده از آن در هر اندازه صفحه ی نمایشی میسر بوده و همین باعث میشود که کاربرانی که سایت را در صفحاتی مثل صفحات تبلت یا موبایل مشاهده میکنند، بتوانند بدون مشکل از امکانات این اسلایدر زیبا بهره مند شوند.


ناوبری لمسی سوایپ در مستر اسلایدر برای وردپرسناوبری لمسی Swipe

مستر اسلایدر از حرکات لمسی (سوایپ یا کشیدن صفحه) به خوبی پشتیبانی میکند. بنابراین کاربران شما میتوانند تجربه ای مشابه با آنچه در رابط های کاربری اندروید و iOS کسب کرده اند را در اسلایدر های ساخته شده با این افزونه نیز تجربه کنند. در کامپیوتر هم مشابه همین اعمال بدون هیچ مشکلی با استفاده از ماوس امکان پذیر خواهد بود. (درگ کردن / کشیدن)


 

اضافه کردن انیمیشن به لایه های Master Slider در وردپرسلایه های متحرک

با افزونه وردپرس Master Slider شما میتوانید به سادگی و با صرف زمانی اندک، اسلایشو هایی چشم گیر ایجاد کنید. لایه های اسلایدشو شما میتوانند متحرک بوده و دارای انواع نوشته ها با فرمت HTML، لینک، تصاویر، ویدئو و … باشند. این مسئله به این مفهوم است که هر اسلایدی که در اسلایدشو قرار میگیرد، خودش میتواند دارای لایه های متعددی باشد که بر اساس تنظیماتی که شما اعمال میکنید، دارای انیمیشن های مخصوص به خود هستند.


حرکات و تبدیل های نرم در اسلاید های ایجاد شده با مستراسلایدر برای وردپرسحرکات و Transition های بسیار روان

مستر اسلایدر با به کار گیری آخرین تکنیگ های HTML5 و CSS3 میتواند حرکاتی مشابه حالت 3D hardware accelerated transforms برای شما ایجاد کند. این مسئله به این مفهوم است که Transition ها و تبدیل ها و حرکات در اسلاید ها به شکلی بسیار نرم و چشمگیر انجام خواهند شد. البته در این افزونه متد های برای سازگاری با مرورگرهای قدیمی تر که از این نوع ترنزیشن ها پشتیبانی نمیکنند نیز در نظر گرفته شده. ولی تصویر کنید که کاربرانی که از مرورگر های مدرن استفاده میکنند، با چه حرکات زیبا و نرمی مواجه خواهند شد.


transition های تعاملی interactive در مستر اسلایدرTransition های تعاملی

در افزونه Master Slider برای شما Transition هایی در نظر گرفته شده که با حرکات لمسی سازگار هستند و به خوبی به این حرکات پاسخ میدهند. با به کار گیری آخرین تکنولوژی ها در این افزونه سعی بر این بوده است که کاربران در مروگرها و دیوایس های مختلف، همه و همه تجربه ی کاربری دلنشینی از کار کردن با اسلایدر های ایجاد شده در این افزونه داشته باشند.


افکت Parallax در master sliderافکت Parallax

استفاده از افکت پارالاکس این روزها در میان طراحان سایت ها بسیار محبوب است. این افکت میتواند در محیط های دو بعدی، حالتی را برای کاربران ایجاد کنند که احساس کنند، حرکت در عمق های مختلفی در حال صورت گرفتن است. در افزونه Master Slider سه نوع افکت پارالاکس مختلف برای استفاده آماده شده که به دلخواه خود میتوانید هر یک را که مایلید مورد استفاده قرار دهید. این سه حالت عبارتند از پارالاکس با ماوس، پارالاکس در هنگام اسکرول و پارالاکس با Swipe.


تعریف هات اسپات ها در افزونه master slider برای وردپرسهات اسپات ها

هاست اسپات ها یا Hotspots امکان بسیار جالبی هستند که با استفاده از آنها شما میتوانید نقاط خاصی از اسلاید را علامتگذاری کنید تا وقتی کاربر ماوس را بر روی آن نقطه ی خاص قرار میدهد، اطلاعات خاصی برای او به نمایش در بیاید. این امکان کاربرد های زیادی میتواند داشته باشد. مثلا میتوانید با استفاده از آن call to action، پین های روی نقشه و توضیحات مختلفی به محصولات و سایر اجزای یک اسلاید اضافه کنید.


قرار دادن ویدئو از یوتوب و ویمئو در اسلایدشوویدئو های یوتوب و ویمئو

شما میتوانید ویدئوهای دلخواه خود را از روی سرویس های اشتراک ویدئو همچنین ویمئو و یوتوب در اسلاید های خود به نمایش بگذارید. این ویدئو ها میتوانند مانند سایر لایه های موجود در اسلاید های مستر اسلایدر مدیریرت شده و دارای تنظیمات خاص خود باشند. همچنین میتوانید اندازه ویدئو ها، حالت نمایش فول اسکرین، پخش اتوماتیک و … را نیز برای آنها تعریف کنید تا همه چیز دقیقا آنطور که انتظارش را دارید پیش برود.


پس زمینه های ویدئویی در مستر اسلایدر برای وردپرساستفاده از ویدئو به عنوان پس زمینه

یکی دیگر از موارد محبوب بین کاربران و طراحان، این روزها استفاده از پس زمینه های ویدئویی است. با استفاده از Master Slider شما میتوانید به سادگی ویدئوهایی که بر روی محل دلخواه خود اپلود کرده اید را به عنوان پس زمینه ی یک اسلاید قرار داده و محتوای خود را روی آنها قرار دهید. این ویدئو ها مجهز به تنظیمات مختلفی برای محل قرارگیری، اجرا، پخش صوت، تصویر و رنگ لایه ی بالا و … مجهز هستند و شما میتوانید با اعمال تنظیمات دلخواه، دقیقا به حالت مورد نظرتان دست پیدا کنید.


نمایش نوشته های وردپرس در اسلایدشواسلایدر نوشته ها

اینکه یک اسلایدر بتواند از محتوای تولید شده درون وردپرس به درستی استفاده کند، از امکانات مهم آن اسلایدر به شمار میرود. خوشبختانه در افزونه وردپرس مستر اسلایدر نیز این امکان برای شما فراهم شده. بنابراین شما میتوانید محتوای نوشته ها یا انواع Custom Post Type های وردپرس را در قالب اسلاید ها به نمای در آورده و به اسلاید های خود محتوای داینامیکی مانند عنوان نوشته، نویسنده، تاریخ انتشار و … را به ساده ترین حالت بیافزایید.


اسلایدر محصولات ووکامرس Master Slider برای وردپرساسلایدر ووکامرس

این امکان جزو امکاناتی است که میتواند به راحتی و مدت زمانی کوتاه به رشد آمار فروش سایت شما کمک کند. به کمک این امکان شما میتوانید محصولات ووکامرس را در اسلایدشو های خود به نمایش بگذرید و به این شکل باعث شوید که این محصولات به شکل بهتری در معرض دید خریداران شما قرار گرفته و به همین ترتیب فروش شما نیز افزایش یابد.


تعیین موقعیت تصاویر در مستراسلایدرتعیین موقعیت تصاویر

تصاویری که شما در اسلاید های خود قرار میدهید، در هر اسلاید جداگانه میتوانند دارای اندازه های متفاوت و aspect ratio های گوناگون باشند. همچنین 5 موقعیت پیشفرض نیز برای تصاویر در نظر گرفته شده که بدون هیچ زحمتی میتوانید هر یک را که مود نظرتان است برای تصویر خود برگزینید. در این بخش امکان برش اتوماتیک تصاویر نیز میسر است که باعث میشود اندازه ی تصویر دقیقا مطابق با آنچه مورد نیاز اسلاید شماست باشد. بنابراین دیگر نیازی نیست خودتان وقت صرف کرده و تصاویر را به اندازه های خاص برش بزنید.


مستراسلایدر بهینه شده برای سئوسازگار با استاندارد های سئو

طراحی افزونه Master Slider از پایه بر اساس استاندارد های سئو صورت گرفته و ساختار کد این افزونه به نحوی پیاده سازی شده که خروجی آن برای موتور های جستجو بهینه باشد. شما میتوانید از عناصر مختلف HTML مانند heading ها، پاراگراف ها، لیست ها و … در اسلاید های خود بهبه بگیرید تا مارک آپ خروجی اسلایدشو، دقیقا مطابق نظر شما و سازگار با موتور های جستجو باشد.

در بالا ما سعی کردیم به برخی از امکانات اصلی این افزونه بپردازیم. البته در این افزونه امکانات جالب دیگری از جمله امکان ایجاد اسلایدر از محتوای دریافتی از فیسبوک و فلیکر، بهره گیری از کنترل های حرفه ای، امکان استفاده از پوسته های مدرن و منحصر به فرد و امکان استفاده از فونت های گوگلی نیز به چشم میخورد. ما در این معرفی سعی کردیم تنها تا حدی، امکانات اصلی این افزونه را برای شما شرح دهیم تا با نحوه ی کارکرد آن و امکانات جالبی که به شما ارائه میدهد آشنا شوید.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که به این جهت که این افزونه دارای یک نسخه ی محدود و رایگان هم هست، بنابراین نسخه ای که امروز برای دانلود شما آماده کرده ایم که نسخه ای تجاری بوده و در سایت CodeCanyon به فروش میرسد، گاها با نام Master Slider Pro نیز شناخته میشود.

پیش نمایش بخش های از کنترل پنل افزونه مستر اسلایدر

در زیر میتوانید تصاویری از بخش هایی از پنل مدیریت مسترکد اسلایدر ترجمه شده به زبان فارسی را مشاهده کنید :

برای آشنایی بیشتر با افزونه Master Slider میتوانید سری به دموی آن در سایت خارجی زده و یا همین حالا مستر اسلایدر را دانلود کرده و در سایت خود به کار بگیرید.

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

فایل ترجمه فارسی با پسوند mo در فایل فشرده ترجمه که جهت دانلود در اختیار شما قرار داده شده، موجود است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!