همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب وبلاگی Mura برای وردپرس راستچین

پوسته Mura یک تم وردپرس متمایز بهینه سازی شده برای ویرایشگر گوتنبرگ کاملا مناسب وبلاگ نویسان حرفه ای و مشتاق، نویسندگان، مجلات و تولید کنندگان محتوا است.

با بهره گیری از پوسته مورا زمان کمتری برای ساخت وب سایت خود و زمان بیشتری برای تولید محتوا صرف کنید. این پوسته وردپرس دارای بیش از 30 ترکیب طرح‌بندی وبلاگ با حداکثر 4 ستون و سایدبارهای اختیاری است که نیازی به پلاگین ندارد. این قالب را نصب کنید، یک طرح بندی را انتخاب کنید و اجازه دهید مورا محتوای شما را به نمایش بگذارد.

عناصر پست (به صورت عمومی یا فقط یک پست)، عناصر تم، نوارهای کناری و عناصر افزونه را میتوانید به دلخواه تغییر دهید تا با پیش نمایش زنده در سفارشی ساز وردپرس، ظاهری مناسب برای همه بخش های سایت شما ایجاد کنند.

همچنین میتوانید طرح رنگ تم خود را به سرعت و به راحتی تغییر دهید، رنگ های عناصر، رنگ ابزارک ها و رنگ حاشیه را انتخاب کنید و رنگ های برچسب دسته را برای ایجاد ظاهری که می خواهید تنظیم نمایید.

نسبت تصاویر را به نحوی انتخاب کنید که مناسب نیازهای وبسایت شما باشد. قالب Mura با تصاویر موجود در سایت شما به درستی کار میکند کار می کند و نیازی به آپلود مجدد تصاویر جایگزین نخواهید داشت.

در این محصول میتوانید با بهره گیری از افزونه ووکامرس محصولات خود را به بهترین شکل بفروشید. قالب میورا شامل تنظیمات و بهبودهای WooCommerce و پشتیبانی بلوک گوتنبرگ برای ووکامرس است.

شما همچنین میتوانید صفحات AMP با تم زیبا با تغییر نوارهای کناری، منوها و نمادها سفارشی نمایید. صفحات AMP رنگ تم، لوگو و تنظیمات تاگل را به ارث می‌برند تا تجربه‌ای فوق‌العاده از صفحات امپ Google را در اختیار مخاطبین شما قرار دهند.

دانلود قالب وبلاگی Mura برای وردپرس + RTL
مورا / میورا قالب وبلاگ و مجله خبری و سایت شخصی مناسب تولید کنندگان محتوا WordPress Theme for Content Creators

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!