همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فلاتر اپلیکیشن فروشگاهی Ecomik

قالب Ecomik الگو و قالب اپلیکیشن موبایل تجارت الکترونیک و اپ فروشگاهی بر پایه Flutter است. در این مجموعه، قالب 3 برنامه موجود است که شامل اپ کاربر، اپ فروشگاه و اپ دلیوری تحویل است. این قالب فقط یک رابط کاربری عمومی نیست بلکه یک برنامه کاربردی و آزمایش شده و آماده استفاده است.

Flutter یک کیت توسعه رابط کاربری اپن سورس است که توسط Google ایجاد شده و برای توسعه برنامه های اندروید و iOS از یک پایگاه کد استفاده می کند. فلاتر امکان استفاده از عملکرد بومی را به توسعه دهندگان ارائه می دهد و ویجت های آن همه تفاوت های اساسی پلت فرم ها مانند اسکرول، پیمایش، آیکن ها و فونت ها را برای ارائه عملکرد بومی کامل در iOS و Android ترکیب می کنند.

این الگو کاملاً تمیز کد نویسی شده، از Flutter استفاده می کند، با هر استیتمنتی کار می کند، به خوبی مستند شده است ودر انواع دیوایس ها با اندازه های متنوع صفحه نمایش کاملا ریسپانسیو خواهد بود. اکومیک همچنین به راحتی با هر Back-End ای ادغام می شود و آماده استفاده شماست.

دانلود قالب فلاتر اپلیکیشن فروشگاهی Ecomik
اکومیک تمپلیت اپلیکیشن موبایل فروشگاهی بر پایه فلاتر Ecommerce Flutter App Template for User, Store and Delivery

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!