همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاه مد و پوشاک Styler برای ووکامرس

اگر به دنبال یک تم تمیز، با کارایی بالا و ساده و در عین حال امکانات نامحدود هستید، تم ووکامرس فروشگاه مد و پوشاک Styler برای وردپرس دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن میگردید.

از این تم می توانید برای راه اندازی انواع فروشگاه آنلاین لباس، لوازم کودک و نوزاد، دکوراسیون داخلی، مبلمان، کیف، قاب گوشی، لباس زیر،کفش، لوازم ورزشی، مراقبت شخصی، لوازم فضای باز، لوازم لوکس، محصولات هنری و دست ساز، فروشگاه شخصی، لوازم الکترونیکی، ساعت،جواهرات و عطر و ادکلن استفاده کنید. با استفاده از این قالب حتی میتوانید در فروش انواع کیف، چمدان، لوازم نورپردازی و منسوجات خانگی، مواد غذایی ارگانیک، محصولات الکترونیکی، مواد غذایی ارگانیک و طبیعی، لوازم آرایشی، سوپرمارکت، دکوراسیون منزل، خواربار فروشی، پت شاپ و محصولات حیوانات خانگی، مکمل ورزشی نیز استفاده کنید.

این قالب طراحی تمیز برای هر صنعتی بوده و برای راه اندازی هر فروشگاهی انتخابی مناسب است. به لطف این قالب، که مبتنی بر AJAX است و با تکنیک‌های خاص متعددی غنی سازی شده است، ارزش فروش و برند شما به حداکثر سطوحی که باید داشته باشید خواهد رسید جالب است به این نکته اشاره کنیم که این قالب از نمایش زبان ها به حالت RTL یا راستچین نیز پشتیبانی میکند.

دانلود قالب فروشگاه مد و پوشاک Styler برای ووکامرس
استایلر قالب فروشگاهی وردپرس بر پایه المنتور و ووکامرس Elementor Fashion Store eCommerce Theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!