همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Grocee برای شاپیفای

قالب Grocee تم شاپیفای فروشگاهی کامل برای همه امکاناتی ست که فروشگاه Shopify شما نیاز دارد. این پوسته با نرخ تبدیل بالا، با توجه ویژه به جزئیات و بسیار توسعه پذیر است که همین امر نرخ تبدیل سایت را افزایش می دهد و شما را از رقبا جلوتر نگه می دارد.

این پوسته با سادگی استفاده و طراحی شیک، راه حل مناسبی برای ریدیزاین وب سایت فعلی یا طراحی سایت جدید آینده شما است. این محصول شامل تمام ابزارها و ماژول هایی است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین عالی نیاز دارید. گروسی یک تم مدرن، انعطاف‌پذیر، خلاقانه و با قابلیت تبدیل بالا است. این تم به گونه ای طراحی شده است که کاملاً واکنش گرا و آماده استفاده در نمایشگر های رتینا باشد تا وب سایت شما در هر دستگاهی عالی به نظر برسد. این محصول بهترین تم برای فروشگاه های مواد غذایی، فروش محصولات و غذاهای ارگانیک، سوپرمارکت ها و کلیه موارد مشابه میباشد.

دانلود قالب Grocee برای شاپیفای
گروسی / گروسه / گروچی قالب چندمنظوره فروشگاهی برای سیستم فروشگاه ساز شاپیفای Multipurpose Shopify Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!