همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب و سیستم طراحی BLK PRO Angular

توسعه و طراحی سایت جدید خود را با سیستم طراحی Black Angular طراحی شده بر پایه Bootstrap و Angular آغاز کنید. این محصول ترکیبی است از رنگ‌هایی است که نگاه کردن به آنها جذاب است، کارت‌های جادار، تایپوگرافی زیبا، کامپوننت های از پیش طراحی شده و گرافیک شگفت‌انگیز.

BLK Design System PRO Angular با بیش از 1100 جزء مجزا ساخته شده است که به شما آزادی انتخاب و ترکیب را هدیه می دهد. همه اجزای این محصول می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند که می توانید به راحتی با استفاده از فایل های SASS آن ها را تغییر دهید.

شما به شکل چشمگیری در زمان صرفه جویی خواهید کرد زیرا همه عناصر از پیش آماده و پیاده سازی شده اند. این سیستم طراحی با نمونه های از پیش ساخته شده ارائه می شود، بنابراین فرآیند توسعه شما با استفاده از آن یکپارچه است، جابجایی از صفحات نمونه به وب سایت واقعی بسیار آسان است. هر عنصر دارای چندین حالت برای تنظیم رنگ ها، سبک ها، شناوری ماوس و فوکوس است که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها به دلخواه خود استفاده کنید.

دانلود قالب و سیستم طراحی BLK PRO Angular
بی ال کی / بلک دیزاین سیستم پرو انگولار تمپلیت طراحی و عناصر رابط کاربری بر پایه بوت استرپ و انگولار BLK• Design System PRO Angular

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

محصول فاقد فایل های دیزاین است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!