همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

Listee قالب HTML دایرکتوری و سایت آگهی

تمپلیت Listee یک قالب HTML برای طراحی سایت های طبقه بندی شده چند منظوره است که در آن در کنار بسیاری فناوری های دیگر از Bootstrap نیز استفاده شده است. شما می توانید از این قالب برای سایت های آگهی و تبلیغات طبقه بندی شده، فهرست دایرکتوری، نمایش انواع تبلیغ و موارد دیگر استفاده کنید.

سفارشی کردن آن به علت طراحی بر پایه نیازهای شما، بسیار ساده است و تمام نکات برجسته اساسی مانند دسته بندی، صفحه فهرست، طرح بندی شبکه و نمایش لیست را به علاوه یک صفحه جزئیات مختلف پست در خود جای داده است. این الگوی فهرست بندی طبقه بندی شده برای هر کسب و کار مرتبط با تبلیغات آنلاین مانند سرویس های دیوار و شیپور انتخابی بسیار مناسب است.

برخی امکانان این قالب عبارتند از جستجو بر اساس موقعیت، داشبورد کاربران، بخش مورد علاقه ها، سیستم چت، صفحات بوکمارک، دسته بندی ها، ویرایش پروفایل، وجود بخش ها و حالت های متنوع، سفارشی سازی آسان، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، سازگاری با انواع مرورگرها، طراحی ریسپانسیو و کاملا سبک و بهینه.

دانلود قالب دایرکتوری و سایت آگهی Listee
لیستی قالب اچ تی ام ال سایت تبلیغ و آگهی و فهرست های طبقه بندی شده بر پایه اچ تی ام ال انگولار، ویو جی اس و ری اکت
Classified Ads & Directory Listing Template (HTML + Angular + Vuejs + Reactjs)

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!