دانلود اسکریپت Document Management
سیستم مدیریت اسناد Document Management یک سیستم مدیریت اسناد مبتنی بر وب و میزبانی شخصی است که برای کمک به سازمانها برای ذخیره، پیگیری، اصلاح و مدیریت اسناد در یک پلتفرم مرکزی طراحی شده است. برخی از ویژگیهای آن عبارتند از:
- اشتراکگذاری اسناد
- یادآوری
- مدیریت کاربران
- مجوزهای گروهی
- دانلود اسناد
- پیشنمایش اسناد
- ارسال اسناد از طریق ایمیل
- ردیابی سوابق اسناد
- کنترل نسخه اسناد
- کامنتگذاری روی اسناد
- پشتیبانی چندزبانه
این سیستم به شما امکان میدهد تا چندین سند را بارگذاری کرده و آنها را با تعداد نامحدودی از کاربران سیستم به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، امکان اشتراکگذاری اسناد برای مدت زمان مشخص و همچنین دانلود آنها را فراهم میکند.
دانلود اسکریپت Document Management
اسکریپت PHP مدیریت اسناد و مدارک