همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب داشبورد مدیریت Velzon

قالب Velzon یک قالب ناحیه مدیریت کاملاً پاسخگو، ریسپانسیو، تعاملی و ممتاز است که با تکنولوژی های متنوع از جمله HTML، Reactjs، Angular ، Vue ، Laravel، ASP.Net Core، Django، Codeigniter، Symfony، PHP، Ajax و Node Js (EJS) در سایت رسمی عرضه میشود. (لطفا در پایین توضیحات به نسخه هایی از این محصول که جهت دانلود در سایت قرار داده ایم توجه کنید) چه در حال ایجاد یک برنامه وب، داشبورد، پنل‌های مدیریت، برنامه تجارت الکترونیک، مدیریت پروژه، مدیر کریپتو، CRM یا رابط مبتنی بر SASS باشید، انتخاب این قالب داشبورد مدیریت، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در این محصول از ابزارهای ساخت مبتنی بر gulp و حالت‌های مبتنی بر متغیرهای scss به همراه RTL پشتیبانی شده به جز (Ajax، PHP، Symfony و Nodejs) استفاده شده است. شما میتوانید می‌توانید به‌سرعت طرح‌بندی یا حالت را با تغییر متغیر ها و بخش هایی جزئی به جای تغییر خطوط عظیم کدها، تغییر داده و سفارشی کنید.

ولزون دارای دموها و طرح بندی های مختلف (عمودی، افقی، جدا، دو ستون و شناور) با گزینه‌های متعدد مانند Fixed & Scrollable است. همچنین از حالت های تاریک، روشن، و RTL و بسیاری از گزینه های دیگر که به شما در ایجاد یک پروژه جدید کمک می کنند، پشتیبانی کنید. این محصول دارای انواع داشبورد و برنامه است که می توانند در راه اندازی پنل های Analytics، CRM، تجارت الکترونیک، Crypto، مدیریت پروژه، پشتیبانی یا هر پروژه سفارشی دیگری استفاده شوند. ولزان همچنین دارای بیش از 150 صفحه، بیش از 40 مؤلفه، 30+ نمودار، 30+ ویجت با طراحی کاملاً پاسخگو در رایانه های رومیزی، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه است.

دانلود قالب داشبورد مدیریت Velzon
ولزون / ولزان قالب پنل مدیریتی پیشرفته Admin & Dashboard Template

محصول ارائه شده در حال حاضر شامل نسخه های AIOHTTP, Bottle, Ajax, Angular, Asp Net ، CakePHP, Codeigniter، Django, Flask, HTML, Laravel, Laravel+Vue, MVC, Nodejs, PHP, React ,React Inertia, React TS, Svelte, Symfony, Vue، Yii و Spring Boot میباشد.

امتیاز: 4.7/5 از 25 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!