همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب بوت استرپ داشبورد ادمین Sash

از این قالب مدیریت Sash میتوانید در طراحی انواع داشبوردهای خیره کننده و قدرتمند استفاده کنید که کاربران هدف شما را شگفت زده نماید. برای ایجاد یک داشبورد خوب و با ساختار بهینه از پایه باید ساعات طولانی را صرف کد نویسی HTML، SCSS، CSS و JS نمایید اما با استفاده از این قالب ادمین می توانید داشبورد خود را بدون زحمت و در کمترین زمان سفارشی کنید.

الگوی مدیریت و داشبورد ساش در انواع سبک های رنگی موجود است. بنابراین شما قادر خواهید بود تمپلیت خود را به طور کامل با آن سبک های رنگی تغییر دهید.

این محصول دارای یک الگوی طراحی داشبورد scss bootstrap 5 فوق العاده تمیز و ساده است، شما می توانید به راحتی این طراحی داشبورد و اجزای HTML و ویجت ها و پلاگین های jQuery را سفارشی کنید. این طراحی داشبورد تضمین می‌کند که می‌توانید به راحتی طراحی HTML سایت و وب اپلیکیشن خود را سفارشی کنید از scss در HTML برای هر نوع قالب داشبورد مدیریت استفاده کنید.

این محصول دارای طراحی ریسپانسیو بوده و با کاربری چند منظوره ساده برای مدیریت و قالب داشبورد متناسب برای انواع دستگاه هاست که بر روی همه مرورگرهای وب مرسوم به شکلی عالی کار میکند.

دانلود قالب بوت استرپ داشبورد ادمین Sash
ساش / سش قالب اچ تی ام ال داشبورد مدیریتی Bootstrap 5 Admin & Dashboard Template

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!