همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر MightyStore

فلاتر یک SDK توسعه نرم افزار موبایل اپن سورس است که توسط گوگل ایجاد شده. این ابزار برای توسعه برنامه های اندروید و iOS استفاده می شود. اپلیکیشن MightyStore اپلیکیشینی گسترده، ساخته شده بر پایه فلاتر است.

استفاده از این اپلیکیشن باعث صرفه جویی در ساعات سنگینی می شود که در غیر این صورت باید برای طراحی، توسعه و آزمایش اپلیکیشن سایت خود صرف کنید.
الگوهای طراحی رابط کاربر آماده برای استفاده به عنوان یک راه حل کامل برای راه اندازی برنامه خرید تجارت الکترونیکی شما خواهند بود. مایتی استور برای ارائه برنامه هوشمند و کاربردی برای ساختن برنامه تجارت الکترونیکی شما بهینه شده است.

علاوه بر این ، عناصر طراحی و مجموعه ویژگی ها به شما کمک می کند روشی مقرون به صرفه و بسیار پر بار برای کار روی پروژه برنامه خود ایجاد کنید. اگر مشاغل شما از قبل وب سایتی دارند که بر پایه ووکامرس طراحی شده مایتی استور، بهترین راه حل برای ساخت اپلیکیشن موبایل برای سایت شماست.

دانلود اپلیکیشن فلاتر MightyStore
Dokan Multi Vendor – Flutter E-commerce Full App
مایتی استور اپلیکیشن فلاتر با پشتیبانی حالت چند فروشنده با استفاده از از دوکان و ووکامرس / اپلیکیشن موبایل وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!