همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه XT Woo Variation Swatches

افزونه Woo Variation Swatches یک افزونه قدرتمند برای فروشگاه‌های آنلاین است که به شما امکان می‌دهد نوع متغیر و گزینه‌های محصولات خود را به صورت زیبا و جذاب نمایش دهید. با استفاده از این افزونه، می‌توانید به راحتی برچسب‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و دکمه‌های مربوط به وریانت‌ها را تغییر دهید و تجربه خرید برای مشتریان خود را بهبود بخشید.

یکی از مزیت‌های برجسته این افزونه، سفارشی‌سازی آسان و سریع است. شما می‌توانید به راحتی رنگ‌ها، نام‌ها، تصاویر و دکمه‌ها را برای هر متغیر تنظیم کنید و آن‌ها را با طرح‌بندی و سبک وبسایت خود هماهنگ کنید. همچنین، افزونه Woo Variation Swatches به شما امکان می‌دهد تا برچسب‌ها و تصاویر متفاوتی را برای هر متغیر و تنوع محصول ایجاد کنید و اطلاعات دقیق و مشخصی را به مشتریان ارائه کنید.

این افزونه امکاناتی مانند افزودن تصاویر رنگ‌ها به صورت زنده، نمایش تصاویر بزرگتر با کلیک بر روی وریانت‌ها و نمایش متن هشدار برای مشتریان در صورت عدم موجودی را نیز فراهم می‌کند. با استفاده از آن، می‌توانید به مشتریان خود اطمینان بدهید که محصولی که خریداری می‌کنند دقیقاً مطابق با تصویر و توضیحات نمایش داده شده است.

دانلود افزونه Xploded Themes WooCommerce Variation Swatches
افزونه سواچ تنوع محصولات ووکامرس
Smart Variation Swatches for WooCommerce

امتیاز: 4.7/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!