همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP ERP Pro برای وردپرس

هر زمان صحبت از مدیریت می شود، وب سایت ها و سرویس های آنلاین، راهکار های در دسترسی هستند که میتوان از آن ها برای سر و سامان دادن به کارها و سازمان دهی کلی استفاده کرد. اگر وب سایتی بر پایه وردپرس دارید، و مایلید سیستمی کامل و جامع برای مدیریت کارکنان و مشتریان خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم با قابلیت های جامع و بی نظیر افزونه WP ERP Pro در زمینه مدیریت آشنا شوید. چرا که این افزونه را میتوان یکی از بهترین گزینه ها در پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در وردپرس دانست.

farsi badge

در دنیای فناوری محور امروز، اگر شرکت خود را با آخرین ترندهای تکنولوژی تنظیم نکنید نمی توانید از سودآوری و پایداری آن مطمئن باشید. بهره گیری یک سیستم ERP با توجه به اتوماسیون و خودکارسازی وظایف دفتری در دنیای امروز یک ضرورت است که باعث افزایش بازدهی، ساده سازی جریان کار، کاهش چشمگیر هزینه های مدیریت و افزایش سودآوری تجارت شما می شود.

عبارت ERP مخفف Enterprise Resources Planning به معنی برنامه ریزی منابع سازمانی است. سیستم ERP یک نرم افزار مدیریت کسب و کار است که شرکت ها را قادر می سازد عملیات روزمره کسب و کار خود را به شکل بهینه تری انجام داده و آنها را تحت مدیریت خود داشته باشند. ERP از مجموعه اپلیکیشن هایی تشکیل شده است که از یک سیستم مدیریت پایگاه داده برای جمع آوری، ذخیره سازی، مدیریت و تفسیر داده ها بهره میگیرند تا گزارش های دقیقی تهیه نمایند. این سیستم به دلیل اینکه در مدیریت منابع هر نوع فعالیتی انجام می دهد می تواند برای شرکت ها مخصوصاً شرکت های کوچک و متوسط بسیار مناسب باشد.

دابلو پی ای آر پی پرو تقریبا یک سیستم کامل است که قسمت های مختلفی را در خود جای داده. این افزونه کاربری آسانی دارد و شما میتوانید با این افزونه وردپرس یک نظام جامع و کامل برای مدیریت شرکت، پرسنل، مرخصی و حقوق آنان و … راه اندازی کنید. افزونه WP ERP Pro را میتوان منحصر به فردترین نرم افزار سورس باز ERP برای وردپرس دانست.. این افزونه یک نرم افزار سیستم ERP بصری و آسان را در اختیار شما قرار میدهد که می تواند بلافاصله در وب سایت وردپرسی شما استفاده شود.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه WP ERP Pro

در زیر تصاویری از بخش هایی از این محصول را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید :

دانلود افزونه WP ERP Pro برای وردپرس
سیستم مدیریت منابع وردپرس دابلیو پی ای آر پی پرو

امتیاز: 4.8/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل erp-fa_IR.mo و erp-pro-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!