همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Wordfence Security Premium برای وردپرس

افزونه Wordfence Premium ابزاری برای امنیت حداکثر وب‌سایت‌هایی است که به ویژگی خود مدیریتی، محافظت در برابر آخرین سوء استفاده‌ها، شناسایی جدیدترین بدافزارها و توانایی مسدود کردن آدرس‌های IP مخربی که در حال حاضر به سایت‌های وردپرس حمله می‌کنند، نیاز دارند.

مسدود کردن جدیدترین اکسپلویت ها

استفاده کننده افزونه Wordfence Premium قوانین فایروال جدیدی را در لحظه ای که تیم اطلاعاتی تهدید وردفنس آنها را منتشر میکنند، دریافت می نمایند. هنگامی که مهاجمان تکنیک های جدیدی را برای سوء استفاده از وردپرس ابداع می کنند، قوانین فایروال را برای محافظت از مشتریان Premium خود در زمان واقعی مستقر خواهد شد. با وردفنس پریمیوم، در برابر جدیدترین سوء استفاده‌ها، محافظت می‌شوید.

مسدود کردن آدرس های IP مخرب به صورت آنی

افزونه وردفنس توسط بیش از 4 میلیون وب سایت استفاده می شود، به این معنی که هر روز گزارش حمله از میلیون ها وب سایت توسط ارائه دهندگان آن مشاهده میشود. تیم Wordfence می داند چه کسی به وردپرس حمله می کند. الگوریتم بلادرنگ پیچیده به طور مداوم لیست بلاک حاوی 25000 تا 60000 آدرس IP مخرب فعال را به روز می کند. مشتریان ممتاز مرتباً به‌روزرسانی‌هایی را برای این فهرست دریافت می‌کنند که به طور کامل از دسترسی این آدرس‌های IP خطرناک به سایت شما جلوگیری می‌کند.

شناسایی جدیدترین بدافزارها

کاربران نسخه پریمیوم این افزونه قابلیت‌های جدید شناسایی بدافزار را در زمان واقعی دریافت می‌کنند. تیم امنیتی وردفنس امضاهای شناسایی را برای انواع بدافزار جدید می نویسد و بلافاصله آن امضاها را در نصب Wordfence شما مستقر می کند و به شما امکان می دهد حتی جدیدترین بدافزارها را شناسایی کنید. امضاهای بدافزار  توسط فایروال برای جلوگیری از آپلود بدافزار توسط هکرها استفاده می شود و اسکنر Wordfence برای شناسایی هر گونه بدافزار در سیستم فایل شما از آنها استفاده می کند.

دانلود افزونه Wordfence Premium برای وردپرس
افزونه امنیتی وردپرس وردفنس پریمیوم

امتیاز: 4.7/5 از 32 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!