همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه FunnelKit Checkout برای ووکامرس

افزونه FunnelKit Checkout یا WooFunnels AeroCheckout انواع قالب‌های تسویه‌حساب آماده، فرم‌های جاسازی شده، تسویه‌حساب‌های تک صفحه‌ای و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فرم تسویه حساب طولانی بسیار خسته کننده به نظر می رسد. با استفاده از فانل کیت می‌توانید آن را به چند مرحله تقسیم کنید. به این صورت که ابتدا اطلاعات تماس را جمع‌آوری کنید و سپس جزئیات دیگر را دریافت نمایید. همچنین میتوانید به کاربران اجازه دهید قبل از پرداخت، موارد مورد نیاز را بررسی کنند. آنها می توانند آیتم های مورد نظر را از سبد خود حذف کنند، مقادیر را تنظیم کنند و تصاویر آیتم ها را مشاهده نمایند. برای ارائه یک تجربه کاربری عالی آماده شوید.

با بهره گیری از این افزونه میتوانید به کاربران اجازه دهید پیش نمایش فیلدهای منتخب از مرحله قبل را در مرحله فعلی مشاهده کنند. در صورت بروز خطا، می توانند با استفاده از امکان تغییر فوراً یک فیلد را ویرایش کنند. انتقال بین کلیه این مراحل به صورت نرم و یکپارچه صورت خواهد گرفت.

دانلود افزونه FunnelKit Checkout با نام قبلی WooFunnels Aero Checkout برای ووکامرس
افزونه سفارشی سازی تسویه حساب ووکامرس – ووفانلز ارو چک آوت

امتیاز: 4.6/5 از 24 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!