همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Subscriptions

با افزونه اشتراک ووکامرس WooCommerce Subscriptions، می‌توانید محصولاتی را با پرداخت‌های مکرر ایجاد کرده مدیریت کنید پرداخت‌هایی که درآمدی را به شما می‌دهد که می‌توانید آن را ردیابی کرده و روی آن حساب کنید.

این افزونه شما امکان می دهد تا انواع اشتراک ها را برای محصولات و خدمات فیزیکی یا مجازی معرفی کنید. کلوپ های محصول ماهانه، اشتراک خدمات هفتگی یا حتی بسته های صورتحساب نرم افزاری سالانه ایجاد کنید. هزینه های ثبت نام را تعریف کرده، دوره های آزمایشی و ترایل رایگان ارائه دهید و مدت زمان فعال بودن هر دوره را مشخص کنید.

اگر صاحب یک وب سایت آموزشی هستید و یا میخواهید وب سایتی برای فروش اشتراک موسیقی و فیلم یا دانلود فایل داشته باشید یا هر سایت دیگری مانند فروش اشتراک مجلات، خدمات مشاوره ای یا خدمات میزبانی با قابلیت اشتراک دوره ای و… دارید افزونه WooCommerce Subscriptions راهکاری مناسب برای شماست. از طریق این افزونه می توانید محصولات خود را به صورت دوره های زمانی محدود و قابل کنترل در اختیار کاربران قرار داده و به آنها پلن های اشتراک بفروشید.

با افزونه اشتراک ویژه ووکامرس می توانید اشتراک هر محصولی را تنها در همان بازه خاصی که مد نظرتان در اختیار کاربران قرار دهید و پس از اتمام این بازه زمانی دسترسی به محصول را غیر ممکن سازید، مگر اینکه پرداخت مجدد و اشتراک در پلن توسط کاربر انجام شود. امروزه این روش در آمد زایی یک روش کسب در آمد بسیار رایج میباشد.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه اشتراک های ووکامرس

در زیر تصاویری از بخش هایی از افزونه عضویت و اشتراک ویژه ووکامرس را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید :

دانلود افزونه WooCommerce Subscriptions
افزونه اشتراک و پرداخت تکرار شونده در ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 14 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل woocommerce-subscriptions-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!