همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Extra Product Options برای وردپرس

آیا عملکرد فعلی و امکانات ارائه شده ر بخش محصولات ووکامرس، به طور کامل شما نیازهای شما را برآورده می کند؟ آیا می خواهید منطق شرطی را به فرم های خود اضافه کنید؟ برای جلب توجه خریداران به گزینه های قیمت گذاری بیشتری نیاز دارید؟ افزونه WooCommerce Extra Product Options دقیقا همان چیزی است که در فروشگاه خود به آن نیاز دارید.

از طریق افزونه انتخاب های اضافی برای محصولات ووکامرس می‌توانید گزینه‌ها و افزونه‌های محصول قیمت‌گذاری شده، منطق شرطی (در فرم ساز)، اعتبارسنجی ویژگی‌ها، تبدیل ویژگی‌های تغییرات کشویی به دکمه‌های رادیویی، نمونه‌های تصویر یا آیتم ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

شما حتی می توانید محل قرارگیری فیلدهای جدید خود را با Form Builder کنترل کنید. پشتیبانی کامل از چک باکس ها، دکمه های رادیویی، کادرهای انتخاب، مناطق متن، کادرهای ورودی، آپلود، تاریخ، انتخابگر محدوده و انتخابگر رنگ از برخی ویژگی های این افزونه است.

دانلود افزونه WooCommerce Extra Product Options برای وردپرس
ووکامرس اکسترا پروداکت آپشن افزونه اضافه کردن انتخاب های دلخواه اضافی برای محصولات ووکامرس

امتیاز: 4.6/5 از 24 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!