همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Min/Max Quantities

افزونه WooCommerce Min Max Quantities یک افزونه قدرتمند برای ووکامرس است که به شما کمک می‌کند برای محصولات خود حداقل و حداکثر تعداد قابل سفارش را تنظیم کنید. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید برای هر محصول یا دسته‌بندی، تعدادی جهت مشخص کردن حداقل و حداکثری را که مشتریان می‌توانند سفارش دهند، تعیین کنید.

این ویژگی بسیار مفید است و به شما امکان می‌دهد محدودیت‌هایی برای محصولات خود قرار دهید و بهترین تجربه فروش را برای خود و تجربه ای مناسب از خرید را برای مشتریان فراهم کنید. با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید قوانین خاصی برای تعداد سفارش‌ها اعمال کنید، مانند محدودیت برای مقداری خاصی یا محدودیت برای تعداد سفارش‌ها در یک بازه زمانی خاص.

همچنین، می‌توانید پیغام‌های سفارشی برای مشتریان در صورت عدم رعایت مقدار های حداقل و حداکثر مشخص شده توسط شما، تعریف کنید. این افزونه قدرتمند و کاربردی برای مدیریت محدودیت‌های سفارش‌ها در ووکامرس است و به شما کمک می‌کند کنترل بهتری بر روی نحوه فروش محصولات در فروشگاه خود داشته باشید.

دانلود افزونه WooCommerce Min/Max Quantities
افزونه تعیین حداقل و حداکثر مقدار مجاز محصول یا قیمت جهت تسویه حساب ووکامرس

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!