همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Tripetto Pro برای وردپرس

از افزونه Tripetto Pro میتوانید برای ایجاد فرم های قدرتمند و کاملا قابل تنظیم و ذخیره داده های جمع آوری شده در سایت وردپرسی خود استفاده کنید. خالق این افزونه بهترین امکانات WPForms، Typeform و Landbot را در یک افزونه وردپرس کامل برای ساخت و استقرار فرم‌های زیبا و کاملا قابل تنظیم ادغام کرده است.

این افزونه یک فرم ساز مستقل و کامل است و تمام فضای ذخیره سازی را درست در داخل سایت وردپرسی شما بدون وابستگی به زیرساخت های خارجی اجرا می کند. بدون اینکه نیاز به اتصال به ابزار دیگری داشته باشید!

با بهره گیری از این افزونه می‌توانید فرم‌ها و نظرسنجی‌های هوشمند مانند فلوچارت‌ها را با کشیدن و رها کردن بسازید. با منطق، اقدامات و محاسبات، جریان‌های گفتگوی جدی ایجاد کنید. یک طرح بندی فرم مانند Typeform، یک چت یا یک فرم کلاسیک را انتخاب کنید. و فوراً آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. یک پیوند ساده را به اشتراک بگذارید یا فرم ها را به طور منظم در صفحه خود جاسازی کنید. و در نهایت همه چیز را فقط در داخل سایت وردپرسی خودتان میزبانی و ذخیره کنید.

دانلود افزونه Tripetto Pro برای وردپرس
تریپتو پرو افزونه فرم ساز حرفه ای و قدرتمند وردپرس با قابلیت سفارشی سازی کامل

امتیاز: 4.9/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!