همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Smart Slider PRO برای وردپرس

افزونه Smart Slider راه جدیدی برای ساخت اسلایدرهای حرفه ای در وردپرس است. بهترین افزونه اسلایدشوی وردپرس را کشف کنید که به شما این آزادی را می دهد تا حضور وب خود را دقیقاً همانطور که می خواهید طراحی کنید. ایده های خود را به تجربیات دیجیتالی باورنکردنی تبدیل کنید. قدرتمندترین جعبه ابزار طراحی برای ایجاد نوار لغزنده، بلوک، انواع صفحه و چرخ فلک (کروسل) در این افزونه در اختیار شماست.

اسمارت اسلایدر به شما اجازه میدهد که هر چیزی، از تصاویر ساده گرفته تا نمایش اسلاید تمام صفحه پیچیده، ویدیوها و حتی اسلایدرهای لایه متحرک ایجاد کنید. اسلایدرهایی بسازید که سریعتر بارگیری شوند و در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

ویرایشگر حرفه ای این افزونه به شما امکان می دهد از طریق عملیات کشیدن و رها کردن ساده، وب سایت خود را به صورت بصری طراحی کنید. همه چیز را در یک مکان بسازید، سفارشی کرده و متحرک کنید. از لایه‌های زیادی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند هر طرحی را با کشیدن و رها کردن ساده ایجاد نمایید. یک ظاهر طراحی بصری، که طراحی کاربرپسندتری را بدون هیچ نوع عملیات دشوار به شما ارائه می دهد و شما میتوانید مجموعه ای از انیمیشن ها و جلوه های چشم نواز را به اسلایدشو های خود اضافه کنید و از جدول زمانی برای زمان بندی کامل آنها استفاده نمایید.

دانلود افزونه Smart Slider 3 PRO برای وردپرس
دانلود اسمارت اسلایدر برای وردپرس

امتیاز: 4.8/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!