همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Slim SEO Link Manager برای وردپرس

Slim SEO Link Manager یک افزونه بسیار مفید برای بهبود سئو و مدیریت لینک‌ها در وبسایت‌های وردپرس است. این افزونه قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا لینک‌های وبسایت خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و از لینک‌های مرده و لینک‌هایی که به صفحات غیرموجود اشاره می‌کنند، جلوگیری کنید.

با استفاده از Slim SEO Link Manager، شما می‌توانید لینک‌های 301 را ریدایرکت کنید، لینک‌های ناپیوسته را به صفحات دیگر هدایت کنید و لینک‌های ورودی را به صفحات موجود هدایت کنید. این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد تا لینک‌های خارجی را با لینک‌های داخلی جایگزین کنید و لینک‌های مختصر و سئویی بسازید.

با استفاده از اسلیم سئو لینک منیجر، می‌توانید بهبود قابل توجهی در سئو و بهینه‌سازی وبسایت خود داشته باشید. با مدیریت صحیح لینک‌ها و جلوگیری از باقی ماندن لینک‌های مرده در سایت، می‌توانید رتبه وبسایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و تجربه کاربران را بهبود ببخشید.

محصول مرتبط : دانلود افزونه Slim SEO Schema

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!