همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه SEOPress Pro برای وردپرس

با بهره گیری از افزونه SEOPress Pro وبلاگ نویسان می توانند با بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، ترافیک وبلاگ را بهبود ببخشند. تصویر مورد نظر خود را برای اشتراک گذاری مقاله خود در فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست تعریف کنید تا تبدیل های خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. به لطف ویژگی تجزیه و تحلیل محتوا، محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو بنویسید.

کسب‌وکارها می‌توانند سئوی محلی، سایت تجارت الکترونیک و دیده شدن در SERP را به لطف انواع داده‌های ساختاریافته گوگل بهینه کنند. با ابزار واردات ابرداده سئو انبوه، بهره وری خود را به حداکثر برسانند. با سئو پرس پرو فروش خود را افزایش داده و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

این محصول کاملاً انعطاف پذیر بوده، و در آن صدها هوک برای توسعه دهندگان در دسترس است. با استفاده از یک فایل CSV، ابرداده و تغییر مسیرهای SEO خود را وارد یا برو بری کنید.

با این راه حل همه کاره، فوق العاده قدرتمند، کاملاً قابل تنظیم برای رفع همه نیازهای شما، ساده ترین و همچنین پیچیده ترین، در هزینه خود صرفه جویی کنید. از طریق  سئو پرس Insights، بک لینک ها و موقعیت کلمات کلیدی خود را در گوگل کنترل کنید. با سئو پرس Bundle، سئوی داخلی و خارج از سایت را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

دانلود افزونه SEOPress Pro برای وردپرس
سئوپرس پرو برای وردپرس افزونه سئوی وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 24 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!