همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه s2Member Pro افزونه عضویت حرفه ای برای وردپرس

با استفاده از اس تو ممبر پرو میتوانید از پست ها، صفحات، برچسب ها، دسته بندی ها، URI ها، BuddyPress/bbPress و حتی بخش هایی از محتوا در پست ها، صفحات، تم ها و افزونه های وردپرس خود محافظت کنید. این افزونه به راحتی قابل تنظیم و بسیار توسعه پذیر است. حتی می‌توانید از فایل‌های قابل دانلود و پخش استریم صوتی/تصویری محافظت کنید. فایل ها را به صورت محلی ذخیره کنید یا از ادغام s2Member با Amazon استفاده نمایید.

افزونه s2Member توسط کدهای کوتاه وردپرس پشتیبانی می‌شود و ادغام‌های پیچیده را سریع و آسان می‌کند. از طریق این محصول میتوانید اشتراک های تکرار شونده (یا غیر تکرار شونده) را با انعطاف پذیری زیاد بفروشید. یا دسترسی آنی به محتوا را به روش‌های مختلف بفروشید. همچنین می‌توانید پست‌ها/صفحه‌های خاصی را بفروشید، دسترسی به دانلود فایل‌ها را بفروشید، یا قابلیت‌های سفارشی را به کاربران بفروشید که دسترسی بسیار قابل تنظیم به بخش‌های خاصی از محتوای شما را فراهم می‌کند.

افزونه s2Member با Stripe، PayPal Standard، PayPal Pro، Authorize.Net و ClickBank نیز ادغام می شود. با بهره گیری از این محصول محتوای وردپرس را ایمن کنید و به کاربران/اعضا یک راه حل پرداخت امن ارائه دهید که به طور یکپارچه با نقش ها/قابلیت های وردپرس ادغام می شود. با بهره گیری از این محصول هر مشتری که به دست می آورید میتوانید به کسب در آمد پرداخته و سوددهی سایتتان را افزایش دهید.

دانلود افزونه s2Member Pro برای وردپرس
اس تو ممبر پرو افزونه اشتراک و عضویت و محدود سازی محتوا در وردپرس
 Membership Plugin for All Kinds of Memberships, Content Restriction & Member Paid Access Subscriptions

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!