همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Product Options to Category List – SALE برای اپن کارت

گزینه های محصول در فهرست دسته ها یا همان Product Options to Category List یک افزونه اپن کارت است. این افزونه قابلیت نمایش و سفارشی کردن هر گزینه محصول را به لیست دسته بندی در انتهای فروشگاه شما اضافه می کند. شما می توانید تعیین کنید که کدام گزینه محصول در صفحه دسته بندی فروشگاه شما نشان داده می شود. می توانید انواع گزینه های کامل یا بر اساس محصول گزینه به گزینه را روشن یا خاموش کنید.
مشتریان شما می توانند گزینه های موجود در صفحه دسته محصولات را انتخاب کرده و بدون نیاز به رفتن به صفحه محصول به سبد خرید اضافه کنند.

اگر می خواهید روند را تسریع کنید و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید استفاده از این ابزار بسیار مفید است زیرا در اکثر موارد مشتریان می توانند یک قدم کمتر در هنگام انتخاب گزینه های مناسب برای محصولات داشته باشند. به عنوان یک ویژگی اضافی، برنامه افزودنی با تغییرات اضافی برای ماژول‌های پیش‌فرض (که با Opencart به عنوان یک ماژول ویژه، ماژول ویژه، جدیدترین و غیره ارائه می‌شود) ارائه می‌شود، بنابراین گزینه‌های محصول را نیز نشان می‌دهند.

دانلود افزونه Product Options to Category List – SALE برای اپن کارت
افزونه نمایش تنظیمات و انتخاب های محصولات در صفحه فهرست دسته بندی برای فروشگاه ساز اپن کارت

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!