همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اکستنشن Account Dashboard Pro برای اپن کارت

ماژول Account Dashboard Pro ابزار تبدیل صفحه حساب کاربری قدیمی OpenCart به داشبورد مدرن است که به مشتریان کمک می‌کند تا به درستی صفحه حساب کاربری خود را درک کنند. نمادها قدرتمندتر از کلمات هستند، و این دقیقا کاریست که توسط این افزونه انجام می‌شود.

بسیاری از توسعه دهندگان قالب‌های اپن کارت فقط بر روی صفحه محصول و دسته بندی تمرکز می‌کنند این در حالی است که، این افزونه بر روی پنل مشتری تمرکز می‌کند. زیباترین ویژگی این افزونه این است که شما می‌توانید آن را بر اساس قالب فروشگاه خود سفارشی کنید یا یک قالب از 3 قالب موجود را انتخاب کنید.

این افزونه هیچ فایل هسته حساب کاربری را حذف یا بازنویسی نمی‌کند، بنابراین فروشگاه شما دچار به هم ریختگی نمی‌شود. با اکانت داشبورد پرو بدون هیچ وقفه‌ای، تجربه مشتری خود را بهبود دهید. به جای صفحه قدیمی فقط شامل لینک‌ ها، به آنها امروز داشبورد غنی تر و کاربردی تر به مخاطبین و مشتریان خود ارائه داده و به آنها نشان دهید که برای شما حائز اهمیت هستند.

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!