همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Import Export PRO برای اپن کارت

افزونه افزونه Import Export PRO برای اپن کارت ابزاری کاربردی برای برون بری و درون ریزی اطلاعات است. برای وارد کردن اطلاعات می توانید فایل را به صورت دستی آپلود کنید یا اطلاعات را از صفحه گسترده Google دریافت کنید، یا میتوانید فایل را از یک سرور خارجی (FTP) دریافت نمایید و یا فایل را از یک URL سفارشی دریافت کنید.

برای صادرات، می توانید فایل را از مرورگر خود دانلود کنید یا فایل را در مسیر سفارشی سرور خود ذخیره کنید یا اینکه فایل را در یک سرور خارجی (FTP) ذخیره کنید.

با بهره گیری از این افزونه میتوانید فوراً همه داده ها را بین نسخه های مختلف Opencart منتقل کنید. سیستم مهاجرت پیشرفته فایل را برای نسخه مقصد انتخابی آماده می کند. همچنین می‌توانید داده‌های خاص مورد نظر خود را برای انتقال انتخاب کنید.

این محصول به شما اجازه میدهد که بیش از 500 فیلتر قابل اعمال برای برون بری اطلاعات خود انتخاب کنید، ترکیبات بی پایان هستند! همچنین می‌توانید نام‌های سفارشی برای ستون‌ها و همچنین یک مقدار پیش‌فرض (در صورتی که آن ستون خالی باشد یا وجود نداشته باشد) اختصاص دهید. همچنین می‌توانید ترتیب فیلدهای خود را بر اساس نیاز تنظیم کنید و قبل از واردات/صادرات، مالیات را به قیمت‌ها اضافه یا از آنها کم کنید.

با این افزونه، می توانید هر تعداد فیلد سفارشی که می خواهید ایجاد کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، آنها در پیکربندی نمایه واردات/صادرات به عنوان ستون های جدید ظاهر می شوند. سیستم واردات تشخیص می دهد که آیا مقادیر وارد شده در ستون های تصاویر لینک هستند یا خیر، در این صورت آن تصاویر را به صورت خودکار دانلود و به عناصر شما (محصولات، دسته ها، تولید کنندگان …) اختصاص می دهد.که این امر ایده آل برای همگام سازی فروشنده هاست.

دانلود افزونه Import Export PRO برای اپن کارت
ایمپورت اکسپورت پرو اکستنشن درون ریزی و برون بری، واردات و صادرات اطلاعات برای فروشگاه ساز اپن کارت The most complete importer for Opencart

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!