همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Divi Switch Pro

دانلود افزونه Divi Switch Pro
افزونه دیوی سوئیچ

افزونه Divi Switch یکی دیگر از افزودنی های قالب دیوی است که امکانات متعددی را جهت کنترل کردن بخش های مختلف سایتتان به تنظیمات قالب دی وی می افزاید. امکانات این افزونه شامل تنظیمات بخش های مختلف سایت از جمله سربرگ، فوتر، محتوای اصلی و بهبود های متعدد برای سایت شماست.

مثلا در گروه تنظیمات مربوط به سربرگ میتوانید خط زیرین سربرگ را حذف نمایید. استایل منو را تغییر دهید. حالت نمایش شماره تماس در سربرگ را ویرایش کنید. در منوی برگر در حالت موبایل متن مورد نظر را به نمایش بگذارید. محتوای سربرگ را وسطچین کنید. در صفحات مختلف از لوگوی دلخواه استفاده کنید. در زمان اسکرول لوگوی دیگری را به نمایش در آورده و لینک های شبکه های اجتماعی را در صفحات جدید باز کنید.

در گروه تنظیمات فوتر میتوانید نقطه های بولت را از فوتر حذف نمایید. پایین فوتر را مخفی کنید. از شناور شدن فوتر در صفحات خالی جلوگیری کرده و ابزارک های فوتر را با طرح دلخواه جایگزین کنید.

در تنظیمات مربوط به محتوای اصلی میتوانید خط جداسازی سایدبار را حذف کنید. نسبت اندازه تصاویر نمونه کار ها را تغییر دهید. از باز شدن تصاویر گالری در لایت باکس جلوگیری کنید. از انیمیشن و توضیحات در اسلایدر استفاده کنید. نوع نوشته پروژه را حذف کرده و از صفحه در دست ساخت و صفحه 404 سفارشی استفاده کنید.

در بخش بهبود ها یا enhancement ها نیز میتوانید نقاط شکست یا breakpoint های سایت را در حالت ریسپانسیو سفارشی کنید. امکان درون ریزی و برو بری تنظیمات را در اختیار داشته باشید. در منوی موبایل، متن به نمایش گذاشته و حالت نمایش منوی موبایل را سفارشی کنید. عنوان دسته را به بالای صفحات دسته بندی اضافه کنید. سایدبار را حذف کنید. به زیر نوشته ها لینک ادامه مطلب اضافه کنید. طرح بندی دلخواه را پیش از محتوای اصلی یا پیش از محتوای پست به نمایش بگذارید. امکان آپلود SVG را در سایت فعال کرده و همچنین بخش دیدگاه های خود را به حالت تاگل با قابلیت باز و بسته شدن تغییر دهید.


امتیاز: 4.7/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!