همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت phpGrid Pro

شبکه های PHP زیبا، قابل ویرایش و کاملاً قابل تنظیم تنها با دو خط کد ایجاد کنید. ساخت برنامه های PHP CRUD. پشتیبانی از تمام پایگاه های داده اصلی ویرایشگر WYSIWYG. جزئیات اصلی و زیرشبکه. آپلود فایل Ajax، پشتیبانی از کلید ترکیبی، CSV، Excel، صادرات PDF، قالب بندی شرطی بخشی از امکانات متنوع این ابزار است.

تنها با یک فراخوانی تابع ساده، یک شبکه یا زیرشبکه داده اصلی جزئیات تعاملی خواهید داشت. phpGrid از تمام عناصر فرم HTML برای ویرایش مانند جعبه متن، ناحیه متن، انتخاب، چک باکس، رمز عبور، تکمیل خودکار و WYSIWYG پشتیبانی می کند!

پی اچ پی گرید از اعتبارسنجی خودکار داده ها بر اساس نوع داده های پایگاه داده و همچنین جاوا اسکریپت اعتبار سنجی تعریف شده توسط کاربر برای قوانین پیچیده تر ویرایش داده ها پشتیبانی می کند. داده ها را به راحتی با تعریف نام ستون با استفاده از روش گروه بندی در شبکه های PHP خود گروه بندی کنید.

با اعمال قالب بندی شرطی در یک سلول یا ردیف Datagrid، می توانید به سرعت واریانس ها را در محدوده ای از مقادیر با یک نگاه سریع شناسایی کنید. آپلود فایل در شبکه های خود را با یک خط کد فعال کنید!

دانلود اسکریپت phpGrid Pro
پی اچ پی گرید ابزار ساخت شبکه و جداول اطلاعاتی PHP با پشتیبانی از CRUD و دیتابیس های مرسوم

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!