همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت PHP مارکت فریلنسر ViserLance

اسکریپت Viserlance یک پلتفرم بازار آزاد و برون سپاری حرفه ای است که دارای ویژگی های حرفه ای و پریمیوم است تا کسب و کار شما را به سطح بالاتری هدایت کند. این یک پلتفرم ممتاز کامل است که با تمام ویژگی ها و ترکیبی از انواع بازار دیجیتال در اختیار کاربران قرار میگیرد. شما می توانید وب سایت های مبتنی بر کنسرت، وب سایت های مبتنی بر استخدام، وب سایت های مبتنی بر دانلود و هر آنچه در ذهن دارید را با بهره گیری از آن اجرا کنید.

این اسکریپت به شما کمک میکند که امکانات سایت هایی مثل کد کنیون و تم فارست، Fiverr، پونیشا یا انجام میدم و کلیه سایت های مشابه را در اختیار داشته باشید. این محصول برای افرادی که می خواهند وب سایت تجاری بازار آزاد خود را راه اندازی کنند توسعه یافته است. با مجموع نیروی کار جهانی حدود 3.5 میلیارد نفر، حدود 1.1 میلیارد فریلنسر در سراسر جهان وجود دارد. 57 میلیون فریلنسر از خانه کار می کنند. این یک بازار بزرگ است و بازارهای جدید روز به روز در حال رشد هستند.

اگر به دنبال یک سیستم کامل Freelancing Marketplace برای کسب و کار خود هستید، به محصول مناسبی سر زده اید. وایزر لنس میتواند به شما کمک کند تا کاربران نامحدود، سفارش‌ها، خدمات، دسته‌ها، اقلام دیجیتالی، مترجمان آزاد، خریداران، کارکنان و … را به صورت نامحدود در اختیار داشته باشید.

دانلود اسکریپت PHP مارکت فریلنسر ViserLance
وایزر لنس اسکریپت برون سپاری و پروژه فریلنسری بر پایه پی اچ پی Freelancing Marketplace Platform

امتیاز: 5.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!