همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز Zaika بر پایه Laravel

Zaika اسکریپت های پی اچ پی پلتفرم لاراول راه اندازی انواع وبسایت های تجارت الکترونیک است. این محصول دارای 2 نوع صفحه اصلی است که برای هر کسی که نیاز دارد وب سایت تجارت الکترونیک کوچک / متوسط ​​/ بزرگ خویش را به نمایش بگذارد مناسب خواهد بود. این محصول بسیار قابل تنظیم است، دارای بسیاری از ویژگی های عالی است، مانند Drag & Drop Page Builder، با امکان کشیدن و رها کردن منو سازنده، کشیدن و رها کردن فرم ساز، کشیدن و رها کردن ابزارک ها و بسیاری امکانات دیگر میباشد.

این اسکریپت با انواع دیوایس های دسکتاپ، لپ تاپ، موبایل و همچنین با مرورگرهای مرسوم سازگار است. دارای ماژول پیش پرداخت مالیات / کمپین / خرید / کوپن / موجودی است. تمام موارد مورد نیاز برای انجام امور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و سئو در این محصول در نظر گرفته شده اند، پشتیبانی متا og (اپن گراف) را برای همه وبلاگ‌ها با پشتیبانی فیس‌بوک/توییتر نیز به آن اضافه شده است.

دانلود اسکریپت Laravel فروشگاه ساز Zaika eCommerce CMS
زیکا / زایکا اسکریپت PHP لاراول پلتفرم فروشگاهی Laravel eCommerce Shopping Platform

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!