همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Genius Wallet

اسکریپت GeniusWallet یک CMS کیف پول آنلاین حرفه ای پیشرفته است که تمام ویژگی های لازم برای راه اندازی سیستم کیف پول با API درگاه پرداخت مبتنی بر لاراول را داراست. این محصول عمدتاً برای افرادی که می خواهند سیستم کیف پول حرفه ای راه اندازی کنند توسعه یافته است. در این اسکریپت شما یک سیستم API دریافت خواهید کرد و به راحتی می توانید کیف پول خود را با وب سایت های دیگر در مدت زمان کوتاهی متصل کنید.

اگر به دنبال راه اندازی و بنا کردن کسب و کار خود بر پایه سیستم کامل کیف پول دیجیتال حرفه ای هستید، این یک انتخاب عالی برای شما است. کیف پول جنیوس به راحتی می تواند کاربران نامحدود، تراکنش ها، سپرده ها، برداشت، مرچنت / پذیرنده و بسیاری از ویژگی های مورد نیاز یک سیستم کیف پول را در اختیار شما قرار دهد. این سیستم درگاه پرداخت چندگانه، از چندین زبان، چندین واحد ارز، چندین کارمند، و بسیاری از سیستم های پیشرفته مانند ورود مخفی، رضایت KYC، مدیریت ماژول و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند.

دانلود اسکریپت Genius Wallet
Advanced Wallet CMS with Payment Gateway API
جنیوس والت / جینیس والت اسکریپت کیف پول آنلاین با پشتیبانی از واسطه تضمین پرداخت، رفع اختلاف و سیستم مرچنت

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!