همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Concord پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری و CRM

اسکریپت Concord یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب CRM و مدیریت ارتباط با مشتری با هزینه های مقرون به صرفه است که می تواند به شرکت شما کمک کند تا معاملات/لید ها، مخاطبین و همکاران را به راحتی مدیریت و سازماندهی کند و دید کلی روشنی از اقدامات بعدی که برای فروش و سوددهی موفق، نیاز به انجام دارند در اختیار داشته باشید.

اسکریپت سی آر ام کنکورد با طراحی بصری و ویژگی‌هایی که منجر به استفاده آسان میشود، برای استفاده بهینه ایجاد شده است. با بهره گیری از این اسکریپت می‌توانید گردش کار فروش خود را همانطور که شرکت شما نیاز دارد سازماندهی کنید، با خطوط سفارشی، مراحلی که می‌توانند به طور خاص برای نیازهای شرکت شما تنظیم شوند و فیلترهای پیشرفته‌ای که می‌توانند برای بخش‌بندی داده‌هایتان استفاده شوند کارتان را به جریان بیاندازید. جداول قابل سفارشی‌سازی، فیلدهای سفارشی، همگام‌سازی ایمیل دو طرفه، و همگام‌سازی تقویم دو طرفه با Google Calendar و Outlook Calendar و انواع راه‌حل CRM تنها بخشی از امکانات این اسکریپت هستند.

دانلود اسکریپت Concord
کانکورد / کنکورد اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری بر پایه پی اچ پی Deals Management CRM

امتیاز: 4.6/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!