همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت CMS و مدیریت محتوا Vex

اسکریپت Vex یک پروژه مدرن و قدرتمند برای راه اندازی انواع سایت است. از این اسکریپت میتوانید در راه اندازی انواع سایت ها با مضامین متنوع بهره بگیرید. وکس دارای یک ناحیه مدیریت و یک فرانت اند (وبسایت) با پنل مدیریتی تمیز است که بهترین تجربه را برای کاربران شما فراهم میکند.

از طریق این اسکریپت میتوانید سایت خود را با چند کلیک ایجاد نمایید بدون اینکه نیازی به کدنویسی داشته باشید. این اسکریپت با استفاده از لاراول و فریم ورک بوت استرپ ساخته شده. کلیه متون این اسکریپت قابل ترجمه هستند. از ویژگی های مهم این اسکریپت میتوان به بارگذاری سریع و کسب امتیاز عالی در تست سرعت صفحه گوگل، رتبه عالی در تست GTmetrix، امکان تغییر آسان محتوا، سازگاری با قانون GDPR، فرم تماس دارای ریکپچا و امکان استفاده از رسانه به صورت درگ اند دراپ اشاره کرد.

دیگر امکانات این اسکریپت شامل طراحی کاملا واکنش گرا، موقعیت های تبلیغاتی، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، نوار جستجوی ایجکسی، پشتیبانی از لاگین با فیس بوک، امکان سفارشی سازی کامل سایت، وجود بخش های سرویس ها، مشترکین، توصیه نامه ها، جداول قیمت گذاری و پشتیبانی از اسکیما و اپن گراف اشاره کرد.

دانلود اسکریپت CMS و مدیریت محتوا Vex
وکس اسکریپت چندمنظوره سایت ساز و سی ام اس Multipurpose Website CMS & Creative Agency Management System

امتیاز: 4.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!