همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Ai2Pen

اسکریپت Ai2Pen یک دستیار قدرتمند نوشتار و تولید محتوا بر پایه هوش مصنوعی است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی Open AI برای تولید انواع محتوای متنی مانند مقالات، پست های وبلاگ ها، تبلیغات، رسانه ها، ایده های ویدیویی مثلا برای یوتوب، پست های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها، داستان ها و یا استوری، توضیحات محصول و … استفاده می کند.

این اسکریپت نه تنها متن، بلکه می تواند تصاویر و گفتار را به متن تبدیل کند و با خودکار کردن کارهای خسته کننده، در زمان و تلاش شما صرفه جویی نماید و تولید سریع محتوای با کیفیت بالا را آسان تر کند.

در ای آی تو پن، اهمیت ارائه پشتیبانی سریع و دقیق از مشتری را درک شده، به همین دلیل است که یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی با ویژگی Chat with AI مشابه ChatGPT نیز در آن قرار داده شده. با استفاده از این ویژگی، مشتریان شما می توانند با ربات چت این ابزار در مکالمات به زبان طبیعی شرکت کنند و پاسخ های شخصی و مرتبط به سوالات خود را به صورت آنی دریافت کنند.

ویژگی تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی Ai2Pen به کاربران اجازه می دهد محتوای متنی با کیفیت بالا را به راحتی تولید کنید. این محصول همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که محتوای منحصر به فردی برای کسب و کار یا استفاده شخصی خود ایجاد کنند که آن را به ابزاری ضروری برای تولید محتوا تبدیل می کند.

دانلود اسکریپت Ai2Pen
ای آی تو پن اسکریپت PHP تولید محتوا و دستیار هوش مصنوعی AI Writing Assistant and Content Generator (SaaS Platform)

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!