همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت چت و پشتیبانی Cloud Chat 3

اسکریپت Cloud Chat که پیش روی شماست یک راه حل پشتیبانی کامل و حاصل سه سال تلاش طراح است که منجر به تولید یک راه حل SaaS چت آنلاین شده که می‌تواند مشتریان زیادی را مدیریت کند. این اسکریپت همچنین یک سیستم مدیریت مشتری و صورت‌حساب کاملاً یکپارچه با استفاده و نصب بسیار آسان است.

با استفاده از این اسکریپت میتوانید سرور میزبان چت زنده خود را اجرا کنید. این محصول کاملا مدرن، سریع و بهینه شده برای همه دستگاه هاست. اسکریپت Cloud Chat 3 دارای یک سرور چت زنده، صفحه ثبت نام، پنل مدیریت و یک سیستم فروش تیکت/اخبار است. در واقع تمام آنچه شما نیاز دارید در این اسکریپت گنجانده شده است.

فرآیند کاملاً خودکار از ثبت نام تا صدور صورت حساب در این اسکریپت قابل انجام است. این اسکریپت در قسمت فرانت اند به صورت خالص بر پایه vanilla Javascript طراحی شده که آن را بسیار سریع میسازد. ارائه خدمات پولی به صورت سس به مشتری نهایی در این اسکریپت ممکن است نیازمند لایسنس اکستندد باشد که ارائه آن جزو خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت چت و پشتیبانی Cloud Chat 3
کلاد چت اسکریپت PHP گفتگوی آنلاین و پشتیبانی مشتریان Self Hosted Live Support Chat Business

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!