همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت پی اچ پی Genius Bank

اسکریپت GeniusBank یک سیستم بانکداری پیشرفته است که تمام ویژگی های لازم برای شروع یک مدیریت بانکی مبتنی بر لاراول را داراست. این ابزار عمدتاً برای افرادی که می خواهند تجارت خود را در سیستم بانکداری دیجیتال راه اندازی کنند توسعه یافته است. این اسکریپت دارای DPS، FDR، انتقال وایر، و بسیاری دیگر از ویژگی های بانکداری استاندارد است.

اگر به دنبال سیستم بانکداری کامل هستید، این ابزار یک انتخاب عالی برای شماست. جنیوس بانک به راحتی می تواند کاربران نامحدود، تراکنش ها، سپرده ها، برداشت، FDR، DPS، انتقال پول، مدیریت ذینفع، انتقال حساب های دیگر، و بسیاری از ویژگی های مورد نیاز دیگر را برای یک سیستم بانکی عالی مدیریت کند. این محصول از درگاه های پرداخت چندگانه، زبان های متعدد، ارزهای متعدد، چندین کارمند، و بسیاری از سیستم های پیشرفته مانند ورود مخفی، رضایت KYC، امنیت دو FA، مدیریت ماژول و بسیاری امکانات دیگر را پشتیبانی می کند.

دانلود اسکریپت پی اچ پی Genius Bank
جینیس بنک / جنیوس بانک اسکریپت PHP خدمات مالی، اهدای وام، اعتبار و بانکداری آنلاین All in One Digital Banking System

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!