همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت مدیریت لینک Linkdrop

با اسکریپت LinkDrop، می توانید کنترل لینک های خود را به طور کامل در دست بگیرید. این پلتفرم طیف وسیعی از امکانات را به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های بازاریابی آنلاین خود را ساده کنید. از بین امکانات این محصول میتوان به مواردی از جمله تولید کدهای QR، کوتاه کردن URL، و پیوندهای بایو اشاره کرد.

با کدهای QR، می توانید به راحتی هر لینکی را به یک کد قابل اسکن تبدیل کنید. به سادگی کد خود را ایجاد کنید و آن را روی هر عنصر تبلیغاتی قرار دهید، و مشتریان شما می توانند به سرعت و به راحتی تنها با یک اسکن آن به وب سایت یا صفحه فرود شما دسترسی پیدا کنند.

ویژگی کوتاه کردن URL در این اسکریپت به شما امکان می دهد پیوندهای طولانی و پیچیده را به پیوندهای کوتاه و قابل به خاطر سپردن تبدیل کنید. این کار اشتراک‌گذاری لینک‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها یا هر جای دیگری که برای تبلیغ کسب‌وکار خود نیاز دارید، آسان‌تر می‌کند.

با امکان Bio Links، می‌توانید با اضافه کردن یک تصویر و پیام سفارشی برای بازدیدکنندگان قبل از اینکه به مقصد منتقل شوند، عناصر دلخواه شخصی به پیوندهای خود اضافه کنید.

اسکریپت لینک دراپ با لاراول ساخته شده است و SaaS ready است، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی در مورد هر گونه سردرد فنی از همه این ویژگی ها لذت ببرید. مد نظر داشته باشید استفاده از ویژگی های SaaS ممکن است نیازمند دارا بودن لایسنس اکستندد باشد که ارائه این نوع موارد در حیطه خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت مدیریت لینک Linkdrop
لینکدراپ اسکریپت و ابزار مدیریت پیوند، کوتاه کننده لینک و تولید کیو آر SaaS Link Management Tool

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!