همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز DOKANS

دوکانز یک پلتفرم حرفه ای تجارت الکترونیک با امکان چند فروشندگی (مثل دیجی کالا) میباشد که از جهاتی میتوان آن را به شکل چشمگیری به شاپیفای شبیه دانست. با استفاده از این اسکریپت، مشتریان شما میتوانند در عرض زمانی کوتاه چند دقیقه ای سایت فروشگاهی خود را بر پایه دامنه سفارشی دلخواه یا به صورت زیر دامنه ایجاد کنند.

با استفاده از این اسکریپت امکان ایجاد انواع وبسایت های فروشگاهی میسر خواهد بود. در این محصول، صاحبان وبسایت ها، هم میتوانند به فروش محصولات فیزیکی و هم فروش محصولات مجازی و دیجیتالی بپردازند.

از دیگر امکانات این اسکریپت میتوان به مواردی از قبیل امکان سفارشی سازی رابط کاربری، عدم نیاز به کدنویسی، پشتیبانی از انواع درگاه های بین المللی، امکان مدیریت دامنه ها، وجود ای پی آی واتس اپ، وجود امکانات گسترده برای فروشندگان، پشتیبانی از کوپن و کد تخفیف و طراحی کاملا بهینه برای موتورهای جستجو و آدرس های سازگار با سئو اشاره کرد.

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز DOKANS
دوکان اسکریپت php فروشگاهی مشابه شاپیفای Multitenancy Based Ecommerce Platform (SAAS)
اسکریپت راه اندازی فروشگاه برای مشتریان تحت سابدومین یا آدرس دلخواه

امتیاز: 4.8/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!