همین حالا به جمع 41977 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9409 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاه محصولات دانلودی Easy Downloads

اسکریپت ایزی دانلودز یا دانلودهای آسان یک راه حل کامل برای راه اندازی بازار دانلود محصولات دیجیتال با قابلیت چند فروشنده است که ویژگی های ممتازی را برای ایجاد تجارت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار یک اسکریپت سیستم مدیریت محتوا شامل همه چیزهایی است که برای ایجاد یک بازار محصول دیجیتال نیاز دارید. امکان استفاده از Paypal، Stripe و Instamojo برای تراکنش آسان پرداخت یکپارچه شده اند. این اسکریپت به طور کامل برای هر دستگاهی واکنش گرا است. ادمین می تواند وب سایت کامل را بدون دانش کد نویسی مدیریت کند. دارای سیستم حفاظتی قوی جهت جلوگیری از از تزریق SQL است که این سیستم را از هکرها دور نگه می دارد و به مدیریت سایت اجازه میدهد از این بازار سود مناسبی کسب کند.

دانلود اسکریپت فروشگاه محصولات دانلودی Easy Downloads
ایزی دانلودز اسکریپت فروش محصولات دیجیتالی و مجازی با پشتیبانی از حالت چندفروشندگی Multi Vendor Digital Product Download Marketplace

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!