همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ادآن Acelle AI Kit

با Acelle AI Kit نرخ اشتراک بالاتری را در ایمیل‌های ارسالی خود تجربه کنید. این افزونه قدرتمند به شما کمک می‌کند تا با امتیازدهی دقیق احتمال اسپم و تولید خط موضوع، تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشید.

با الگوریتم‌های هوش مصنوعی از جمله chatGPT، شما می‌توانید با اطمینان محتوای جذابی را برای ایمیل‌های خود ایجاد کنید که با انتظارات مخاطبان شما هماهنگی داشته باشد. تولیدکننده محتوا چندمدلی محصول به شما اطمینان می‌دهد که ایمیل‌های شما در صندوق‌های پر از ایمیل‌ها برجسته شوند و نرخ باز کردن و کلیک را افزایش خواهد داد.

این ابزاره تولید موضوع و امتیاز دهی احتمال اسپم از آخرین فناوری هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی تحویل‌پذیری ایمیل شما استفاده می‌کنند، در حالی که تولیدکننده محتوای مبتنی بر GPT به شما کمک می‌کند تا با سهولت ایمیل‌های جذابی ایجاد کنید. بهتر است از این لحظه با موانع نویسندگی و عدم موفقیت خداحافظی کنید!

دانلود ادآن Acelle AI Kit
Subject Line and Spam/Deliverability Report with AI Content Generator

محصول مرتبط : دانلود اسکریپت Acelle Email

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!